قیمت ویلا در استان گیلان

قیمت ویلا در استان گیلان

فهرستی از متوسط قیمت خرید ویلا در برخی از شهر‌های استان گیلان به دست آمده است. بر اساس داده‌های استخراج شده میانگین قیمت خرید ویلا در برخی از شهر‌های گیلان شش میلیون تومان است.

کد خبر : ۹۹۳۶۳
بازدید : ۱۹۳۱۱

بنا بر آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار و قیمت خرید ویلا در گیلان، لیستی از متوسط قیمت خرید ویلا در برخی از شهر‌های ویلا به دست آمده است.

بنا بر اطلاعات به دست آمده میانگین قیمت خرید ویلا در شهریور ۱۴۰۰ شش میلیون تومان ثبت شده است درصورتی که میانگین خرید ویلا در شهریور ۹۹ برابر با ۳٫۷ میلیون تومان بوده است.

بر اساس درصد تغییرات قیمت خرید ویلا از مرداد ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۰ در برخی از شهر‌های استان گیلان شهر‌های آستارا، آستانه اشرفیه و سیاهکل شهر‌هایی بودند که در این یک ماه کاهش قیمت داشتند. میزان کاهش قیمت ویلا در آستارا ۱۵٫۶ درصد، آستانه ۱۳٫۵ درصد و سیاهکل ۱۸ درصد کاهش قیمت را ثبت کردند.

متوسط قیمت خرید ویلا در شهر صومعه‌سرا ۳٫۴ میلیون تومان، سیاهکل ۴٫۸ میلیون تومان و فومن ۴٫۹ میلیون تومان ثبت شده است. بنا بر نیازمندی‌های دیوار این استان شهر‌های مذکور با متوسط قیمت خرید ویلای ارزان‌تری نسبت به سایر شهر‌ها ثبت شده‌اند.

شهر‌های آستانه اشفریه و آستارا با متوسط قیمت خرید ویلا در کانال پنج میلیون تومان ثبت شده است. متوسط قیمت خرید ویلا در شهریور ۱۴۰۰ در شهر رشت شش میلیون تومان اعلام شده است.

شهر‌های رودسر با متوسط قیمت ۷٫۶ میلیون تومان و بندرانزلی با متوسط قیمت ۱۱ میلیون تومان از شهر‌های گران قیمت گیلان است.

ویلا در گیلان چند درصد گران شده است؟

خرید ویلا در بندانزلی از شهریور ۹۹ تا شهریور ۱۴۰۰ حدود ۱۱۶ برابر شده است که رقم و درصد بسیار بالایی را نشان می‌دهد. در بین شهر‌هایی که در جدول زیر وجود دارند، بندرانزلی با ۱۱۶ درصد افزایش قیمت در کنار آستارا با ۷۷ درصد افزایش از جز شهر‌هایی هستند که بیش‌ترین افزایش قیمت را ثبت کرده‌اند.

افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی قیمت ویلا در بندانزلی و ۷۰ درصدی در شهر آستارا استان گیلان در یک سال گذشته در حالی رخ داده است که میانگین افزایش قیمت یک سال گذشته در شهر تهران حدود ۴۰ درصد اعلام شده است.

رشت با افزایش قیمت خرید ویلا ۵۷٫۴ درصد، صومعه‌سرا ۵۵ درصد و فومن با ۵۱ درصد افزایش قیمت از شهر‌هایی هستند که در یک سال گذشته حدود ۵۰ درصد افزایش قیمت را ثبت کردند. آستانه اشرفیه و سیاهکل از حدود ۴۳ درصد افزایش قیمت خرید ویلا را پشت سر گذاشتند.

در جدول زیر متوسط قیمت و درصد افزایش قیمت ویلا در برخی از شهر‌های گیلان را مشاهده می‌کنید:

قیمت ویلا در استان گیلان

۰
نظرات بینندگان
  • اکبر ارسالی در

    این اطلاعات رو ازکجا آوردی ویلا درسیاهکل متری حداقل 12 میلیون تومان هست زمین روستایی اطراف شهر متری دو میلیون وپانصد هزارتومان هست اونوقت میگی ویلا در سیاهکل متری 4800000 هست من متری ندید 7 میلیون تومان میخوام

  • ناشناس ارسالی در

    برای چی همچین خبری منتشر میکنید؟ کم ملت هجوم آوردن به گیلان و دارن نابودش میکنند؟ گیلان فلسطین دوم

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید