هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۱۸

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۱۸

با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۱۸ مهرماه برای برخی مناطق شمالی کشور بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۹۴۵۵
بازدید : ۳۲۳۷

براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی ایران، امروز ۱۸ مهرماه و طی ۲۴ ساعت آینده در برخی مناطق اردبیل، گیلان و غرب مازندران و فردا در استان گیلان بارش پراکنده رخ می‌دهد.

همچنین سه‌شنبه جوی پایدار و آسمانی صاف در اغلب مناطق کشور حاکم خواهد بود.

روز چهارشنبه به‌ویژه در ساعات بعدازظهر در برخی نقاط غرب، شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی افزایش ابر و بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و پنجشنبه نیز در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، برخی مناطق استان‌های اردبیل، گیلان و غرب مازندران ابرناکی همراه با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور به‌ویژه در منطقه زابل و بخش‌هایی از استان‌های یزد، اصفهان و کرمان وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست همچنین افزایش نسبی دما تا اواخر هفته در نیمه شمالی کشور رخ می‌دهد.

به گزارش فرادید؛ امروز مناطق مرکزی خلیج فارس و سه‌شنبه نیمه شرقی دریای عمان مواج است.

آسمان تهران فردا صاف و همراه با غبار صبحگاهی و در بعدازظهر قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه نیز صاف و همراه با غبار صبحگاهی و در بعدازظهر قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۳۹ و ۳۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و مشهد با بیشینه دمای ۱۴ و ۱۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

وضعیت آب و هوای ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید