بازگشت «خندوانه» و «دورهمی» به تلویزیون

بازگشت «خندوانه» و «دورهمی» به تلویزیون

با پایان ایام عزاداری و اطمینان از سلامت عوامل «دورهمی» و «خندوانه»، این دو برنامه به آنتن شبکه نسیم باز می‌گردند.

کد خبر : ۹۹۴۵۹
بازدید : ۳۳۵۰

سری جدید برنامه «دورهمی» در ادامه فصل قبل و با حضور علاقه‌مندان به شرکت در چالش این برنامه آغاز می‌شود و داوطلبان شرکت در این مجموعه با گذر از مراحل راستی آزمایی، جهت رقابت به این دورهمی وارد می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، «خندوانه» نیز با آمادگی و کسب سلامتی عوامل و دست اندرکاران پس از ابتلا به کرونا، خود را برای حضور مجدد در شبکه نسیم آماده می‌کند.

شروع «خندوانه» با یادی از درگذشتگان و هنرمندان فقیدی که مهمان این برنامه بودند، از جمله زنده یاد فتحعلی اویسی، حمیدرضا صدر، پرویز پورحسینی، حسین عرفانی و ... همراه خواهد بود. بر این اساس، دو برنامه «خندوانه» و «دورهمی» ساعت ۲۳ و طبق روال گذشته پخش می‌شوند.

فصل سوم مسابقه «دست فرمون» با تغییراتی نسبت به دو فصل گذشته به ویژه در نحوه برگزاری مسابقات شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۱ و حواشی و بخش‌های ضبط برنامه و مسابقه در بسته مثبت «دست فرمون» جمعه‌ها ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.

سری پنجم «چهل تیکه» هم که در حال تولید است به زودی از شبکه نسیم برای پخش می‌شود. سریال رئال ـ عروسکی «شبکه کوچک» در ژانر کمدی، موزیکال و فانتزی است که از ابتدای شهریور ماه پخش شد و همچنان از شنبه تا سه شنبه پخش می‌شود.

«ایستگاه» با خاستگاه اجتماعی و منطبق با اهداف این شبکه، چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۰ به نمایش درمی آید. این مجموعه با مرور پرونده‌های واقعی که در اثر بروز خشم منجر به نزاع و درگیری شده در فضای ترکیبی نمایشی و تاکشو روایت می‌شود.

«مامور ویژه» که با مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا تولید شده، چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

مسابقه «تهمتن» با هدف تقویت فرهنگ پهلوانی، ترویج زندگی سالم، به زودی روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. این مسابقه با حضور ۲۵۶ ورزشکار در چهار گروه در حال تولید است که با پراکندگی قومی و جغرافیایی از سراسر کشور به رقابت می‌پردازند.

«ویتامین خ» با ساختاری جدید شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۹ و «نسیم آوا» در ادامه با تغییراتی از چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید