تیوولی جدید با مدل ۱۴۰۰ وارد بازار ایران شد

تیوولی جدید با مدل ۱۴۰۰ وارد بازار ایران شد

سانگ یانگ تیوولی جدید به موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ با پاشش سوخت مستقیم مجهز است که این موتور توان تولید ۱۶۳ اسب بخار به همراه ۲۸۰ نیوتون گشتاور را دارد.

کد خبر : ۹۹۵۰۳
بازدید : ۴۶۵۰

سانگ یانگ تیوولی توربو که اکنون توسط یک شرکت داخلی در ایران مونتاژ و روانه بازار شده دارای رینگ جدید است و نشان توربو نیز بر روی بدنه خودرو به چشم می‌خورد.

مشخصات فنی و امکانات

سانگ یانگ تیوولی جدید به موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ با پاشش سوخت مستقیم مجهز است که این موتور توان تولید ۱۶۳ اسب بخار به همراه ۲۸۰ نیوتون گشتاور را دارد. تیوولی در مدل غیر توربو دارای موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی است که توان تولید ۱۲۸ اسب بخار به همراه ۱۶۰ نیوتون متر را دارا است.

گیربکس به کار رفته در این خودرو نیز از نوع ۶ سرعته اتوماتیک است که قدرت موتور را از طریق چرخ‌های جلوی منتقل می‌شود.

این کراس اوور که با مدل ۱۴۰۰ و در مدل فیس لیفت وارد بازار ایران شده است امکاناتی مانند ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سانروف، تنظیم حالت رانندگی، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، نمایشگر لمسی اندروید، تهویه الکتریکی دستی، آینه حساس به نور، سنسور نور و باران، کروز کنترل، تریم داخلی چرم، گرمکن صندلی‌های جلو، استارت دکمه ای، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، آینه‌های تاشو برقی، شارژر بی سیم تلفن همراه و… مجهز است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید