هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۱۹

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۱۹

با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی امروز ۱۹ مهرماه و طی دو روز آینده افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های پرجمعیت و صنعتی دور از انتظار نیست.

کد خبر : ۹۹۵۰۵
بازدید : ۱۰۵۸۲

فرادید | براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی ایران امروز ۱۹ مهر در برخی نقاط استان گیلان ابرناکی و بارش خفیف باران انتظار می‌رود.

طی دو روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار و آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود و افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های پرجمعیت و صنعتی دور از انتظار نیست.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران؛ روز چهارشنبه به موجب گذر امواج کم دامنه تراز میانی در برخی نقاط غرب، شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی افزایش ابر و بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

در سواحل شرقی دریای خزر در استان‌های مازندران و گلستان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و برخی نقاط خراسان شمالی افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

همچنین طی دو روز آینده در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل و همچنین بخش‌هایی از استان کرمان، وزش باد شدید با احتمال خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و امروز و فردا تنگه هرمز و شرق خلیج فارس مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا صاف و همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه صاف و همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۳۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و مشهد با بیشینه دمای ۱۳ و ۱۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

وضعیت آب و هوای ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید