هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۲۰

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۲۰

با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی ایران، امروز 20 مهرماه و فردا در شمال غرب و غرب کشور افزایش ابر و بارش ‌پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد ‌پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۹۵۵۵
بازدید : ۴۱۹۶

فرادید | بر اساس تحلیل نقشه های هواشناسی ایران،امروز ۲۰ مهر و فردا در غالب مناطق کشور جوی آرام و ‌پایدار حاکم خواهد بود.

از اواخر وقت فردا به‌ سبب عبور موج از تراز میانی جو، به‌تدریج در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب و غرب کشور افزایش ابر و بارش ‌پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد ‌پیش‌بینی می‌شود که این شرایط تا روز ‌پنجشنبه (۲۲ مهر) نیز تداوم خواهد یافت.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران، این وضعیت روز جمعه تنها در ارتفاغات البرز مرکزی خواهد بود و در سایر نقاط کشور آسمانی صاف ‌پیش‌بینی می‌شود. وضع هوا، روز شنبه نیز در استان‌های واقع در شرق سواحل دریای خزر بارش ‌پراکنده مورد انتظار است.

روزهای جمعه و شنبه با نفوذ جریانات شمالی در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و اردبیل دما به‌طور نسبی کاهش می‌یابد.

آسمان تهران فردا صاف و همراه با غبار صیحگاهی با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه صاف تا نیمه ابری و در بعدازظهر همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۳۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و مشهد با بیشینه دمای ۱۹ و ۲۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

وضعیت آب و هوای ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید