آریزو ۵ توربو جدید مشخصاتی دارد؟

آریزو ۵ توربو جدید مشخصاتی دارد؟

بررسی مشخصات فنی آریزو ۵ فیس لیفت توربو یا همان ام وی ام آریزو 5T در سایت کمپانی چری نشان می‌دهد که دومین نسخه آریزو ۵، با موتور ۱۵۰۰ سی‌سی توربو و گیربکس ۹ سرعته CVT نسبت به نسخه پبشین سریع‌تر است. این موتور حدود ۱۴۷ اسب بخار به همراه ۲۱۰ نیوتن متر را در اختیار راننده آریزو ۵ فیس لیفت توربو قرار می‌دهد.

کد خبر : ۹۹۶۲۲
بازدید : ۸۴۰۰

فرادید | مدیران خودرو با انتشار تصاویری از عرضه آریزو ۵ توربو جدید خبر داده است. البته این خودروساز نگفته که چه زمانی این محصول را به مشتریان عرضه می‌کند، اما به نظر می‌رسد که نسخه جدید آریزو ۵ توربو تا پایان سال به بازار خودرو برسد.

مدیران خودرو قرار است چری آریزو ۵ فیس لیفت توربو را با همان نماد MVM به بازار بفرستد. نمادی که با آغاز تحریم‌های آمریکا علیه ایران، به عنوان راهی برای دور زدن تحریم‌ها به کار گرفته شد.

به گزارش فرادید؛ با این حال مدیران خودرو می‌گوید که چری آریزو ۵ فیس لیفت توربو، تغییرات فنی و تا حدودی ظاهری را تجربه کرده است.

این خودرو که در چنین با نام آریزو ۵ پرو شناخته می‌شود، تحت نام آریزو 5T به مشتریان عرضه خواهد شد.

پیش از این مدیران خودرو نسخه پایه آریزو ۵ را در ایران عرضه کرد و توانست رضایت بخش عمده مشتریان خود را جلب کند.

مدیران خودرو هنوز قیمت نهایی این محصول را اعلام نکرده است، اما کمپانی چینی چری قیمت پایه‌ای آریزو ۵ پرو با گیربکس دستی را معادل ۶۰ هزار یوآن (یا تقریبا ۹ هزار دلار) اعلام کرده و گفته که قیمت گران‌ترین تیپ آریزو ۵ پرو با گیربکس CVT نیز بیشتر از ۷۰ هزار یوآن (یا تقریبا ۱۱ هزار دلار) نخواهد بود.

با این وجود به نظر می‌رسد که مدیران خودرو آریزو 5T را کمتر از ۳۵۰ میلیون تومان نخواهد فروخت.

آریزو ۵ توربو جدید مشخصاتی دارد؟

آریزو ۵ فیس لیفت توربو چه تفاوت‌هایی با نسخه پایه دارد؟

بررسی مشخصات فنی آریزو ۵ فیس لیفت توربو یا همان ام وی ام آریزو 5T در سایت کمپانی چری نشان می‌دهد که دومین نسخه آریزو ۵، با موتور ۱۵۰۰ سی‌سی توربو و گیربکس ۹ سرعته CVT نسبت به نسخه پبشین سریع‌تر است.

این موتور حدود ۱۴۷ اسب بخار به همراه ۲۱۰ نیوتن متر را در اختیار راننده آریزو ۵ فیس لیفت توربو قرار می‌دهد.

البته در چین، خریداران امکان سفارس گیربکس ۵ دنده دستی و گیربکس CVT را دارند. اما این در حالی است که مدیران خودرو در ایران این خودرو را تنها با گیربکس CVT تولید خواهد کرد.

علاوه بر این شتاب اولیه و ثانیه (شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت مشابه به آریزو ۶ و در کمتر از ۱۰ ثانیه) نیز بهبود یافته است.

در بخش طراحی نیز گرچه تغییرات چندان اساسی نیز، اما به نظر می‌رسد که تا حدی سپر جلو و رکاب‌ها اسپرت‌تر شده اند.

اما همچنان بیشترین تغییر متعلق به کابین این محصول است. در فضای داخلی آریزو ۵ فیس لیفت توربو تقریبا همه چیز شبیه به کابین آریزو ۶ است. البته نباید تفاوت‌های کابین این دو خودرو را فراموش کرد.

به اعتقاد کارشناسان حوزه خودرو، جلو آمپر آریزو ۵ فیس لیفت بر خلاف جلو آمپر آریزو ۶، به نمایشگر دیجیتالی تک رنگ مجهز است و صفحه نمایش دیجیتال در آن دیده نمی‌شود.

آریزو ۵ توربو جدید مشخصاتی دارد؟

امکانات رفاهی آریزو 5T

با تغییرات اساسی کابین آریزو ۵ فیس لیفت توربو و بخشی فنی خودرو مشخص است که باید نسبت به نسخه پایه انتظار امکانات رفاهی بیشتری از محصول جدید و مونتاژی مدیران خودرو داشته باشید.

طبق اعلام کمپانی چری، این خودرو امکاناتی از جمله رینگ آلومینیومی با طراحی جدید، ترمز‌های دیسکی جلو و عقب، ترمز ABS - EBD -BA، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، سنسور باد تایر، تریم داخلی چرم مصنوعی، تهویه الکتریکی دستی با صفحه تنظیمات لمسی، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، قابلیت اتصال مستقیم تلفن همراه با نمایشگر خودرو، سانروف، استارت دکمه ای، دوربین و سنسور پارک عقب را خواهد داشت.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید