عکس/ مردی با دراز‌ترین بینی دنیا

عکس/ مردی با دراز‌ترین بینی دنیا

مرد اهل ترکیه رکورد داشتن دراز‌ترین بینی دنیا را به نام خود ثبت کرد.

کد خبر : ۹۹۶۶۰
بازدید : ۲۳۲۳۷

مرد اهل ترکیه پس از آنکه بینی اش به عنوان درازترین بینی دنیا در کتاب رکورد‌های گینس ثبت شد این موفقیت خود را جشن گرفت. «مِمِت اُزیورِک» که ۷۱ سال سن دارد دارای یک بینی ۳.۴۶ اینچی است که موجب شده تا نام وی در کتاب گینس ثبت شود.

او ۱۱ سال پیش این رکورد را به نام خود ثبت کرد. بینی ممت همچنان دست نیافتنی است و تاکنون هیچ فردی در جهان نتوانسته رکورد متعلق به وی را تصاحب کند.

کتاب رکورد‌های گینس روز هفتم اکتبر با انتشار پستی تایید کرد که رکورد آقای ممت که در سال ۲۰۱۰ ثبت شده تاکنون شکسته نشده است. کتاب رکورد‌های گینس در این پست اعلام کرد: "در سال ۲۰۱۰ مهمت اُزیورِک از ترکیه به طور رسمی به عنوان فردی که دارای درازترین بینی در جهان است شناخته شد. اندازه بینی مهمت ۸.۸ سانتی متر (۳.۴۶ اینچ) است. "

مردی با دراز‌ترین بینی دنیا
مهمت در سال ۲۰۱۰ در شوی تلویزیونی «لو شو دی رکورد» که از یکی از شبکه‌های ایتالیا پخش می‌شد حاضر شد و بینی اش را اندازه گرفت. مهمت در حالی صاحب رکورد دراز‌ترین بینی در جهان است که پیش از او یک مرد انگلیسی این رکورد را در اختیار داشت.

بنا به اعلام رکورد‌های گینس، «توماس وِدِرز» که در قرن ۱۸ میلادی در یورک شر انگلیس زندگی می‌کرد دارای بینی به اندازه ۱۹ سانتی متر (۷.۵ اینچ) بود. بنا به گزارش ویرد هیستورین، او در یک گروه سیرک کار می‌کرد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید