آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۱۷/۲۴

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۱۷/۲۴

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۴ مهرماه ۱۸۱ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۹۷۰۶
بازدید : ۱۲۷۲۷

فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۲۴ مهرماه را ۱۸۱ نفر اعلام کرد کهبه این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۲۳ هزار و ۸۷۶ نفر رسید.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۵۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۹۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۷۷۳ هزار و ۴۱۹ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون و ۳۰۹ هزار و ۹۹۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۴ هزار و ۸۴۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۳۳ میلیون و ۸۹۸ هزار و ۹۷۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۰۶ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهر در وضعیت زرد و ۱۰۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ٤٤٠ هزار و ۶۵۳ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۲۴۰ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۴۸۲ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد شش هزار ۹۸۷ در یک روز به تعداد چهار میلیون و ۹۰۴ هزار و ۱۳۰ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۲۱۸ میلیون و ۶۳ هزار و ۱۲۵ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۷۴۳ هزار و ۸۸۰ نفر (یک هزار و ۷۰۵ نفر)

۲. برزیل ۶۰۲ هزار و ۲۰۱ نفر (۵۲۶ نفر)

۳. هند ۴۵۱ هزار و ۸۴۷ نفر (۱۶۳ نفر)

۴. مکزیک ۲۸۳ هزار و ۱۹۳ نفر (۲۳۵ نفر)

۵. روسیه ۲۲۱ هزار و ۳۱۳ نفر (۹۹۸ نفر)

۶. پرو ۲۰۰ هزار و ۷۵۰ نفر (۱۷ نفر)

۷. بریتانیا ۱۹۹ هزار و ۷۹۲ نفر (۴۱ نفر)

۸. اندونزی ۱۴۲ هزار و ۶۱۲ نفر (۱۴۵ نفر)

۹. ایتالیا ۱۳۷ هزار و ۱۱۸ نفر (۴۲ نفر)

۱۰. کلمبیا ۱۳۰ هزار و ۷۹۰ نفر (۳۴ نفر)

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید