قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۲۵

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۲۵

قیمت بیت کوین امروز ۲۵ مهرماه با ثبت کاهش ۰.۷۹ درصد به ۶۰,۹۱۷ دلار معادل ۱,۶۵۴,۲۵۳,۴۹۴ تومان رسید.

کد خبر : ۹۹۷۱۰
بازدید : ۴۷۷۱

فرادید | بیت کوین با ریزش ناچیز وارد کانال ۶۰ هزاردلار شد. امروز ۲۵ مهرماه قیمت بیت کوین با ۰.۷۹ درصد کاهش نرخ به ۶۰,۹۱۷ دلار معادل ۱,۶۵۴,۲۵۳,۴۹۴ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۵.۹۴ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸۵ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ روز ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر)، بیت کوین پس از ریجکت شدن در سطح ۵۸,۰۰۰ دلار به زیر ۵۵,۰۰۰ دلار سقوط کرد. طی روز‌های بعد اوضاع به سرعت تغییر کرد و BTC به سمت بالاترین سطح قیمت چند ماهه خود حرکت کرد.

در ابتدا، بیت کوین بار دیگر به ۵۸,۰۰۰ دلار رسید و پس از چند تلاش ناموفق، سرانجام توانست با قاطعیت بر این سطح غلبه کند. این در حالی است که گزارش‌هایی مبنی بر راه اندازی اولین ETF بیت کوین در ایالات متحده از هفته آینده به گوش می‌رسد.

در حالی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار هنوز به طور رسمی این خبر را تأیید نکرده است، این شایعات روز جمعه شدت گرفت و همین امر باعث شد بیت کوین گام صعودی بعدی خود را بر دارد.

این بار بیت کوین به بالای ۶۰ هزار دلار رسید و همچنان به صعود خود ادامه داد. این امر ساعاتی پیش به اوج خود رسید و این دارایی به تراز ۶۳,۰۰۰ دلار نزدیک شد و فاصله خود با بالاترین سطح قیمت ثبت شده تاریخی خود را به حداقل رساند.

البته از آن زمان تاکنون، بیت کوین چند هزار دلار اصلاح شده است، اما هنوز هم کمی بالاتر از سطح ۶۰۰۰۰ دلار قرار دارد.

علت رشد اخیر قیمت بیت کوین مشخص نیست، برخی معتقدند این افزایش قیمت تحت‌تاثیر شروع به کار نخستین ETF برای بیت کوین اتفاق افتاد. ETF در واقع یک سرمایه‌گذاری است که مسیر دارایی‌های متنوعی مانند سهام یا ارز را دنبال می‌کند. به گزارش بلومبرگ سازمانبورس و اوراق بهادار آمریکا حاضر شد که مجوز فعالیت نخستین ETF برای بیت کوین را صادر کند.

قیمت بیت کوین یکی از داغ‌ترین موضوعات در حوزه ارز‌های رمزنگاری شده بوده و به احتمال زیاد باقی خواهد ماند. پیش بینی‌های آینده نیز به طور مکرر مورد بحث قرار می‌گیرد و پایان سال ۲۰۲۱ (دی) هدف بعدی است، که بسیاری از طرفداران و تحلیلگران احتمال می‌دهند که بیت کوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار می‌رسد.

این امر در مورد استراتژیست ارشد کالای بلومبرگ، مایک مک گلون، نیز صادق است. ماه گذشته، این متخصص با پذیرش روزافزون بیت کوین و کاهش عرضه فعال آن پیش بینی کرد که قیمت آن تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۱۰۰,۰۰۰ دلار برسد.

جورین تیمر، مدیر Fidelity Global Macro، نیز معتقد است که بیت کوین می‌تواند به یک منطقه شش رقمی برود، اما مدت زمان مورد انتظار وی بیشتر است. وی در مصاحبه اخیر خود با CNBC اظهار داشت که ارزش دلاری بیت کوین تا سال ۲۰۲۳ پنج صفر خواهد داشت.

قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید