بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد؟

بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد؟

بسیاری تحلیلگران حوزه رمزارز‌ها نسبت به روند صعودی بیت کوین نگاهی خوش بینانه دارند. بسیاری از این تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ بتواند پا را فراتر از ۱۰۰ دلار بگذارد. در چنین شرایطی حجم بازار پادشاه ارز‌های دیجیتال به ۲ تریلیون دلار خواهد رسید.  

کد خبر : ۹۹۷۳۹
بازدید : ۴۷۳۵

فرادید | بیت کوین پس از شکست مقاومت ۶۲ هزار دلار، حالا در کانال تاریخی ۶۰ هزار به تثبیت رسیده است. این بالاترین رقم پادشاه ارز‌های دیجیتال در طول ۵ ماه اخیر است. اما حالا تحلیل‌گران برجسته ارز‌های دیجیتال پیش ببینی می‌کنند که بیت کوین ابرکانال ۱۰۰ هزار دلار را هم تا پایان سال میلادی فتح کند.

به گزارش فرادید؛ طلای بازار رمز ارز‌ها با پشت سرگذاشتن کانال ۶۲ هزار دلار، حالا از کف بازار خرسی اخیر ۱۰۰ درصد افزایش را تجربه کرده است. این اتفاق پس از آن رخ داد که خبر‌هایی مبنی بر پذیرش صندوق‌های قابل معامله (ETF) بیت کوین در بورس آمریکا منتشر شد.

پس از این خبر، بیت کوین به سرعت مقاومت مهم ۶۰ هزار دلار را شکست و توانست تا کانال ۶۲ هزار دلار صعود کند.

این صعود قابل توجه در حالی رخ داد که بیت کوین در بازار خرسی اخیر تا کانال ۲۹ هزار دلار عقب نشسته بود. اما حالا پادشاه ارز‌های دیجیتال به سرعت در حال پیشروی و شکستن مقاومت تاریخی خود است.

بیت کوین ۲۵ فروردین ماه امسال، سقف تاریخی ۶۴ هزار و ۸۶۳ دلار را به ثبت رساند.

بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد؟

پیش‌روی بیت کوین برای رسیدن به ابرکانال ۱۰۰ هزار دلار؟

بسیاری تحلیلگران حوزه رمزارز‌ها نسبت به روند صعودی بیت کوین نگاهی خوش بینانه دارند. بسیاری از این تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ بتواند پا را فراتر از ۱۰۰ دلار بگذارد. در چنین شرایطی حجم بازار پادشاه ارز‌های دیجیتال به ۲ تریلیون دلار خواهد رسید.

« کوین تلگراف »، در این رابطه به نقل از آلسیو راستانی، معامله‌گر و تحلیلگر بازار رمزارز‌ها می‌نویسد: بیت کوین (BTC) در حال ورود به آخرین مرحله بازار فعلی گاوی است، که این ارز دیجیتال را به هدف قیمتی ۱۰۰ هزار دلار می‌رساند.

راستانی برای توضیح پیش بینی خود به نظریه موج الیوت اشاره کرد که روند‌های صعودی قیمت را به پنج موج تقسیم می‌کند. او معتقد است که ما وارد آخرین موج روند صعودی شدیم که از ابتدای سال ۲۰۱۹ شروع شد و سال آینده نیز باید در اوج خود قرار بگیرد.

البته این تحلیلگر مطرح تاکید می‌کند هنگامی که این حرکت پنج موج به پایان رسید، باید منتظر بازار خرسی بود.

علاوه بر او، مارتین گاسپار، محقق وب‌سایت کراس تاور و تحلیلگر بازار ارز دیجیتال نیز همچون راستانی نسبت به صعود بیت کوین در ماه‌های آینده خوش بین است.

او می‌گوید که این اتفاق به احتمال زیاد در سه ماه پایانی سال ۲۰۲۱ رخ خواهد داد.

گاسپار برای اثبات پیش بینی خود گفته که نزدیک‌شدن به انتهای سال معمولاً باعث می‌شود که معامله‌گران پول بیشتری وارد بازار کنند. هدف آن‌ها این است که تا قبل از پایان سال سود بیشتری به دست آورند.

بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد؟

بیت کوین تا کجا پیش می‌رود؟

گرچه معامله‌گران و تحلیلگران بازار پیش بینی بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری را دارند، اما برخی از چهره‌های مشهور بازار، رسیدن به کانال ۵۰۰ هزار دلار را برای سال ۲۰۲۲ دور از انتظار نمی‌دانند.

به گزارش « دیلی هودل »، پلن بی (PlanB)، تحلیل‌گر سرشناس و خالق مدل انباشت به جریان (S ۲ F) می‌گوید: من بسیار تعجب می‌کنم اگر قیمت بیت کوین در پایان سال زیر ۱۰۰ هزار دلار باشد. چراکه این موضوع به نوعی مدل‌های من را زیر سوال می‌برد و مطمئناً من را شگفت زده خواهد کرد.

او همچنین گفته من حدس می‌زنم که ما در پایان سال بالای ۱۰۰ هزار دلار یا بالاتر از ۱۳۵هزار دلار باشیم، و شاید به سمت اهداف ۲۸۸ هزار دلار یا حتی بالاتر، به رشد خود ادامه دهیم. با این حال اگر در سه ماهه اول یا دوم سال آینده قیمت‌های ۳۰۰ هزار دلار، ۴۰۰ هزار دلار و یا ۵۰۰ هزار دلار را ببینم تعجب نمی‌کنم.

اما در مقابل دسته دیگری از تحلیلگران معتقدند با پایان یافتن شیوع کرونا در سال ۲۰۲۲، اشتهای سرمایه گذاران برای حضور در بازار‌های پرریسک کاهش خواهد یافت؛ بنابراین نباید از بیت کوین انتظار رشد بالا داشت. آن‌ها احتمال می‌دهند که بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ در نهایت به ۱۵۰ هزار دلار برسد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید