تصاویر/ نمایش قدرت آتش هوایی خلبانان هوانیروز

تصاویر/ نمایش قدرت آتش هوایی خلبانان هوانیروز

بالگرد‌های مسلح شده ترابری تاکتیکی ۲۱۴ نیز عملیات متحرک هجومی را با آتش سنگین شلیک راکت قبل از انجام عملیات هلی‌برن، به اجرا در آوردند.

کد خبر : ۹۹۷۹۷
بازدید : ۱۴۷۴۹

خلبانان گردان‌های شکاری و هجومی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش، قدرت آتش خود را آزمودند. امروز یکشنبه ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۰ و در منطقه عملیاتی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش، خلبانان بالگرد جنگنده کبرا در عملیات تاخت هوایی، آخرین تاکتیک‌های شلیک موشک‌ها و راکت‌ها و توپ‌های خود را در میدان عمل به رقابت گذاشتند و همزمان، بالگرد‌های مسلح شده ترابری تاکتیکی ۲۱۴ نیز عملیات متحرک هجومی را با آتش سنگین شلیک راکت قبل از انجام عملیات هلی‌برن، به اجرا در آوردند.

سرهنگ خلبان ستاد بهرام نظری، فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش که خود هدایت این عملیات را بعهده داشت گفت: تکنولوژی تلفیق آتش هوایی گردان هجومی این پایگاه با توان آتشباری گردان شکاری، از دستاورد‌های مهم و برترسازی است که با همت و تلاش کارکنان فنی و مهندسی هوانیروز و با هدایت و راهبری مستقیم امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی، فرمانده محترم هوانیروز به آن دست یافته‌ایم و امروز و در این مرحله، جوانترین خلبانان ما در اجرای این آتش‌ها، با یکدیگر به رقابت عملیاتی می‌پردازند.

عکس: احسان جزینی

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید