قتل مرد جوان به دست مواد فروش

قتل مرد جوان به دست مواد فروش

من در کار خرده فروشی مواد مخدر بودم تا اینکه با یوسف آشنا شدم و بعد از مدتی با هم اختلاف مالی پیدا کردیم. روز حادثه با هم درگیر شدیم و او را با چاقویی که همراهم بود به قتل رساندم.

کد خبر : ۹۹۸۶۶
بازدید : ۵۴۸۷

مرد مواد فروش که به خاطر اختلاف مالی مرتکب قتل شده بود پس از ۲ سال زندگی مخفیانه در یکی از شهر‌های شمال شرقی کشور دستگیر شد.

خرداد سال ۹۸ خانواده فردی به نام فرزاد به اداره پلیس مراجعه کرده و اظهار داشتند وی سوار بر خودرواش از خانه خارج شده و دیگر برنگشته است.

پس از این شکایت خیلی زود رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان جنایی استان البرز قرار گرفت. ۵ روز بعد از این شکایت بود که جسد فرزاد در یکی از شهر‌های شمالی کشور داخل خودروی پژو پرشیای خودش کشف شد.

با کشف جسد فرزاد و گزارش پزشکی قانونی مشخص شد وی با جسمی تیز مانند چاقو به قتل رسیده است برای حل معمای این پرونده مرموز کارآگاهان جنایی تحقیقات خود را شروع کردند و در ادامه مشخص شد مقتول از چند ماه قبل با فردی به‌نام یوسف اختلاف پیدا کرده بود بنابراین بلافاصله یوسف شناسایی و دستور تحقیق از وی به‌عنوان مظنون در این پرونده صادر شد، اما وقتی کارآگاهان جنایی به سراغ یوسف رفتند مشخص شد متواری شده است.

ردیابی‌ها برای دستگیری مرد جوان ادامه داشت تا اینکه خواهر یوسف به مأموران گفت: مدتی قبل برادرم سوار بر یک خودروی پرشیا به ویلای من در شمال کشور آمد وقتی جسد یک مرد را داخل خودرواش دیدم ترسیدم و از او خواستم هر چه زودتر خانه‌ام را ترک کند.

با توجه به اظهارات زن جوان کارآگاهان به یقین رسیدند که مرد ۳۶ ساله تنها متهم این پرونده جنایی است بنابراین ردیابی‌ها برای دستگیری وی ادامه یافت تا اینکه با گذشت ۲ سال از این ماجرا هفته گذشته این متهم دریکی از روستا‌های شهر‌های شمال شرقی کشور شناسایی و دستگیر شد.

یوسف پس از انتقال به اداره پلیس استان البرز در بازجویی‌های فنی لب به اعتراف گشود و گفت: من در کار خرده فروشی مواد مخدر بودم تا اینکه با یوسف آشنا شدم و بعد از مدتی با هم اختلاف مالی پیدا کردیم. روز حادثه با هم درگیر شدیم و او را با چاقویی که همراهم بود به قتل رساندم.

بعد جنازه‌اش را با خودروی خودش به ویلای خواهرم در شمال کشور بردم، اما خواهرم به محض دیدن جنازه بشدت ترسید و گفت از خانه‌ام برو من هم خودروی مقتول را در حالی که جسدش داخل آن بود به یکی از شهر‌های شمالی بردم و در جاده‌ای خلوت رها کردم. بعد از آن برای فرار از دست پلیس در شهر‌های مختلف آواره و سرگردان بودم تا اینکه شناسایی و دستگیر شدم.

یوسف پس از اعتراف به قتلی که مرتکب شده بود مدعی شد که بشدت از کاری که کرده پشیمان است و از خانواده مقتول طلب عفو کرد. پس از اعتراف متهم او به دادسرای جنایی استان البرز منتقل شد و با تکمیل تحقیقات بزودی به اتهام قتل عمد محاکمه خواهد شد.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید