قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۲۹

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۷/۲۹

قیمت بیت کوین امروز ۲۹ مهرماه با ثبت افزایش ۲.۱۳ درصد به ۶۵,۲۰۶ دلار معادل ۱,۷۷۱,۵۸۰,۸۴۸ تومان رسید.

کد خبر : ۹۹۸۹۹
بازدید : ۷۲۶۸

فرادید | بیت کوین رکوردشکنی کرد و وارد کانال ۶۵ هزار دلار شد. امروز ۲۹ مهرماه قیمت بیت کوین با افزایش ۲.۱۳ درصدی به ۶۵,۲۰۶ دلار معادل ۱,۷۷۱,۵۸۰,۸۴۸ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۰ (۲۰ October ۲۰۲۱) معادل ۶۶,۹۴۹.۶۰ دلار بوده که همینک %۲.۷۸ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸۵ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ رکورد جدید بیت کوین در حالی به ثبت میرسد که صندوق قابل معامله پروشیرز (ProShares)، نخستین صندوق معاملاتی آتی بیت کوین را با موفقیت راه اندازی کرد.

بلافاصله پس از آغاز معاملات ETF بیت کوین در بورس نیویورک، قیمت بیت کوین به کف قیمتی روزانه خود کاهش یافت، اما گاو‌ها بعداً وارد بازار شدند و بزرگترین رمزارز بازر را بار دیگر به سقف جدیدی رساندند.

سقف تاریخی پیشین بیت کوین در قیمت ۶۴,۸۰۴ دلار در ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) به ثبت رسید، زمانی که سهام کوین صرافی کوین بیس از طریق دیرکت لیستینگ در نزدک به طور عمومی عرضه شد. ۱۸۹ روز طول کشید تا بیت کوین به سقف جدیدی افزایش یابد و طی آن، چندین اصلاح سخت را سپری کرد.

بیت کوین از زمان سقوط به زیر ۲۸۰۰۰ دلار در ماه ژوئن (خرداد)، بالغ بر ۱۲۰ درصد افزایش یافته است.

گری جنسلر و سایمون هیمن در شبکه CNBC در رابطه با ETF بیت‌کوین گفتگو کردند و رئیس کمسیون بورس گفت: ما تلاش داریم پروژه‌های آتی بیت‌کوین را به محدوده بورس نزدیک کنیم و این موضوع باعث می‌شود کسانی که تا به امروز به دلیل قانونی نبودن از ارز‌های دیجیتال دور بودند بتوانند در این بازار سرمایه‌گذاری کنند. از طرفی تعداد قابل توجهی ETF درخواست تصویب دادند و ما در حال بررسی هستیم.

هیمن هم با اشاره به تاریخ بورس آمریکا و امنیت سرمایه‌گذاری در بورس نزدک گفت: بورس نزدک تاریخ بسیار قابل اعتمادی دارد و به نظر می‌رسد معاملات ETF بیت‌کوین رونق بگیرد. حولات باعث شد سرمایه بازار بیت کوین به بالای ۱.۲ تریلیون دلار برسد و دامیننس آن نیز به بالاترین حد دو ماهه و نزدیک به ۴۸ درصد رسید.

قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید