قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۸/۰۴

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۸/۰۴

قیمت بیت کوین امروز ۴ آبان ماه با ۱.۱۴ درصد افزایش نرخ به ۶۲۷۰۳ دلار معادل ۱۷۱۴۵۶۲۰۱۵ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۰۰۲۹
بازدید : ۴۳۸۰

فرادید | روند افزایشی بیت کوین ادامه دارد. امروز ۸ آبان ماه قیمت بیت کوین با رشد ۱.۱۴ درصد نسبت به روز گذشته به ۶۲۷۰۳ دلار معادل ۱۷۱۴۵۶۲۰۱۵ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۰ معادل ۶۶۹۴۹.۶۰ دلار بوده که همینک %۶.۲۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۸۵ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

پس از ثبت بالاترین سطح قیمت تاریخی بیت کوین در هفته گذشته در حدود تراز ۶۷۰۰۰ دلار، ارزش این دارایی کاهش یافت و ظرف چند روز بیش از ۷۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد. در این مدت، BTC چندین بار به زیر ۶۰۰۰۰ دلار رسید.

به گزارش فرادید؛ همین اتفاق در روز‌های آخر هفته هم تکرار شد. آخرین سقوط چند ساعت پیش و زمانی رخ داد که این ارز دیجیتال به پایین‌ترین سطح قیمت خود در بیش از یک هفته گذشته رسید و تراز ۵۹۴۰۰ دلار را تاچ کرد (در Bitstamp).

اما از آن زمان، چشم انداز این ارز تاحدودی تغییر کرده است. بیت کوین به سرعت جهش کرد و به ۶۰۰۰۰ دلار بازگشت. با ادامه یافتن این حرکت صعودی، بیش از ۳۰۰۰ دلار به ارزش بیت کوین افزوده شد. در حال حاضر، بیت کوین نزدیک به ۶۳۰۰۰ دلار قیمت دارد و سرمایه بازار آن بار دیگر به ۱.۲ تریلیون دلار نزدیک شده است. چیرگی آن بر آلتکوین‌ها نیز امروز کمی افزایش یافته و به ۴۵.۵ درصد رسیده است.

بیت کوین همزمان با آغاز معاملات هفتگی در بازار‌های سهام آمریکا شروع به رشد کرد و توانست بخشی از عقب نشینی قیمتی اخیر خود را جبران کند. اما به نظر می‌رسد اتریوم افزایش بیشتری را نسبت به بیت کوین خواهد داشت. چشم انداز فنی نشان می‌دهد دومین ارز رمزپایه بزرگ بیش از ۸ درصد در برابر رقیب برتر خود رشد خواهد کرد.

جالب‌ترین اتفاق هفته از سوی موسسه مالی JPMorgan می‌باشد، که تحلیل‌گران آن معتقدند که افزایش اخیر بیت‌کوین عمدتاً ناشی از نگرانی‌های تورمی است و نه ETF.

تحلیلگران می‌گویند که هیاهو‌های پیرامون BITO یا BTF برای بالا بردن قیمت بیت کوین کافی نیست، بلکه تغییر سرمایه گذاران از طلا به BTC است -، زیرا اولی نتوانست در نقش خود به عنوان محافظ سنتی در برابر فشار‌های فزاینده تورم پاسخگو باشد. این چالش بیت کوین را بالاتر برد.

در حالی که همه چیز از منظر بلندمدت برای بیت کوین خوب پیش می‌رود، معیار‌های تکنیکال و حتی معیار‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که چشم انداز کوتاه مدت کمی نزولی است و به طور بالقوهبه ۵۵۰۰۰ دلار یا ۵۳۰۰۰ دلار کاهش می‌یابد.

صرف نظر از چشم انداز نزولی از بازه‌های زمانی پایین تر، بسته شدن کندل روزانه بالای ۶۶۰۰۰ دلار منجر به از سرگیری روند صعودی خواهد شد. در این صورت، قیمت بیت کوین به سطح ۷۷۹۰۸ دلار خواهد رسید که بالاترین رکورد جدید در تاریخ است.

قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید