از گلکسی اس۲۲ سامسونگ چه می‌دانید؟

از گلکسی اس۲۲ سامسونگ چه می‌دانید؟

اگر شایعات درست از آب درآیند، گلکسی اس۲۲ تا حد زیادی به گلکسی اس۲۱ شبیه خواهد بود. بدین معنی که طراحی برآمدگی دوربین و بریدگی hole-punch برای دوربین سلفی یکسان خواهد بود.

کد خبر : ۱۰۰۰۹۰
بازدید : ۷۲۲۷

سال جدید میلادی در راه است و این یعنی چیزی به رونمایی از گوشی‌های جدید گلکسی اس۲۲ سامسونگ باقی نمانده است.

محصولی که طبق روال سال‌های قبل، با تغییراتی نسبت به مدل فعلی یعنی گلکسی اس۲۱ معرفی خواهد شد. البته شواهد نشان می‌دهد این تغییرات چندان قابل‌توجه نخواهد بود و چشم بادامی‌ها زبان طراحی این محصول را حفظ خواهند کرد، اما در کنار آن، جزییات مربوط به برخی قسمت‌ها را تغییر خواهند داد.

اگرچه هنوز چند ماهی به معرفی گلسی اس۲۲ باقی مانده، اما در ادامه قصد داریم تا نگاهی بیندازیم به هرآنچه تاکنون از این پرچمدار جدید سامسونگ در فضای وب منتشر شده است.

قیمت و زمان عرضه گلکسی اس ۲۲

فعلا هیچ گزارشی پیرامون قیمت خانواده گلکسی اس۲۲ منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد که سامسونگ از همان محدوده قیمتی گلکسی اس۲۱ برای این گوشی استفاده کند. این یعنی گلکسی اس۲۲ با قیمت پایه ۷۹۹ دلار و گلکسی اس۲۲ اولترا با قیمت پایه ۱۰۰۰ دلار به دس خریداران خواهد رسید. قیمت گلکسی اس۲۲ پلاس نیز چیزی بین این دو مدل خواهد بود.

درباره زمان عرضه نیز باید گفت که احتمالا در ماه ژانویه و یا حوالی روز‌های برگزاری کنگره جهانی موبایل (MWC) در ماه مارس شاهد ورود این گوشی به بازار خواهیم بود. در همین رابطه، جان پراسر، افشاگر معروف مدعی شد که گلکسی اس۲۲ در ماه فوریه عرضه می‌شود.

چندی پیش وب‌سایت SamMobile نیز اعلام کرد که مدل‌های گلکسی اس۲۲ در ماه فوریه به ویترین فروشگاه‌ها راه خواهند یافت.

طراحی و صفحه نمایش گلکسی اس ۲۲

اگر شایعات درست از آب درآیند، گلکسی اس۲۲ تا حد زیادی به گلکسی اس۲۱ شبیه خواهد بود. بدین معنی که طراحی برآمدگی دوربین و بریدگی hole-punch برای دوربین سلفی یکسان خواهد بود.

در خصوص نمایشگر نیز باد گفت که برای گلکسی اس۲۲، صفحه نمایش۶.۰۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی پیش‌بینی شده است. گلکسی اس۲۲ پلاس نیز احتمالا به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و در نهایت، گلکسی اس۲۲ اولترا با نمایشگر ۶.۸۱ اینچی کوآد اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود.

گلکسی اس۲۲

گلکسی اس ۲۲

رندر‌های منتشرشده از اکانت OnLeaks نشان می‌دهد که این گوشی، شباهت زیادی به مدل فعلی یعنی گلکسی اس۲۱ خواهد داشت و شباهت گلکسی اس۲۲ اولترا نیز با مدل‌های گلکسی نوت بیشتر شده است. همچنین تصاویر منتشرشده از کیس گلکسی اس۲۲ نیز از مجهز بودن این گوشی به دوربین اصلی P شکل خبر می‌دهند.

بی‌تردید، گلکسی اس۲۲ قوی‌ترین گوشی سامسونگ از لحاظ مشخصات فنی خواهد بود. محصولی که گفته می‌شود مجهز به پردازنده قدرتمند اسنپدارگون ۸۹۸ و یا اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که سامسونگ برای پرچمداران جدید خود از باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپری برای گلکسی اس۲۲ و باتری‌های ۴۶۰۰ و ۵۰۰۰ میلی‌آمپری به ترتیب برای گلکسی اس۲۲ پلاس و گلکسی اس۲۲ اولترا استفاده خواهد کرد.

دوربین گلکسی اس ۲۲

گلکسی اس۲۱ سامسونگ مجهز به دوربین‌های پیشرفته و قابل رقابت با دوربین گوشی‌های اپل و گوگل عرضه شد. به نظر، گلکسی اس۲۲ نیز همین راه را ادامه خواهد داد.

برای گلکسی اس۲۲ و گلکسی اس۲۲ پلاس، استفاده از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی در قسمت پشتی بدنه پیش‌بینی شده که نسبت به دوربین‌های گلکسی اس۲۱، ارتقای محسوسی را نشان می‌دهد.

اما مدل گلکسی اس۲۲ اولترا که آرایش دوربین پیشرفته‌تری را در خود جای می‌دهد، به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو، اولتراواید و پریسکوپ با قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابری مجهز خواهد بود.

گلکسی نوت ۲۱ یا نوت ۲۲ معرفی می‌شود؟

همانطور که می‌دانید سامسونگ امسال عضو جدیدی را به خانواده نوت‌های خود اضافه نکرد و خبری از معرفی گلکسی نوت ۲۱ نبود. در عوض، تمرکز این شرکت به گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ معطوف بود.

این یعنی، احتمال معرفی گلکسی نوت ۲۲ در سال آینده میلادی دور از ذهن نیست. از طرفی دیگر، برخی از منابع خبری از اضافه شدن ویژگی‌های گلکسی نوت به گلکسی اس۲۲ اولترا خبر می‌دهند.

شنیده‌ها درباره گلکسی S ۲۱ FE

چند وقتی است که شایعاتی در خصوص گلکسی S ۲۱ Fan Edition در فضای وب منتشر می‌شود، اما هنوز شاهد رونمایی از این گوشی نبوده‌ایم. در این بین، برخی منابع خبری از رونمایی این گوشی در سال آینده میلادی و برخی نیز از معرفی آن در رویداد احتمالی سامسونگ در ماه اکتبر خبر می‌دهند.

گفته می‌شود که بحران تراشه، عامل اصلی این تاخیر بوده و طبق گفته جان پراسر، گلکسی S ۲۱ FE در ژانویه ۲۰۲۲ و قبل از معرفی مدل‌های گلکسی اس۲۲ معرفی خواهد شد.

منبع: آی تی ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید