قتل زن جوان به خاطر پول غذا

قتل زن جوان به خاطر پول غذا

فرهاد و مهرانه سر این موضوع با هم درگیر شدند. یک‌باره فرهاد با گلدان به سر زن جوان کوبید. مهرانه بیهوش روی زمین افتاده بود که دوستم او را خفه کرد.

کد خبر : ۱۰۰۲۳۰
بازدید : ۴۸۰۵

مردی که زن جوانی را به قتل رسانده و قتل او را گردن فردی خیالی انداخته بود، به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود. متهم ادعا کرده بود دوستش این زن را کشته است، اما پلیس فهمید او یک دوست خیالی دارد و قتل را گردن آن فرد خیالی انداخته است.

رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل به‌دنبال ناپدید‌شدن زن جوانی به نام مهرانه آغاز شد. مادر مهرانه که به پلیس آگاهی رفته بود، به مأموران گفت: دخترم چند سال قبل از همسرش جدا شد و به‌تن‌هایی در خانه‌اش زندگی می‌کرد. او چند روز است ناپدید شده و خبری از او ندارم و می‌ترسم بلایی سرش آمده باشد.

به‌دنبال شکایت زن سالخورده، تحقیق برای به‌دست‌آمدن ردی از زن جوان آغاز شد و مأموران در بررسی‌ها فهمیدند این زن با مردان زیادی رابطه داشته است.

مأموران پلیس به ردیابی گوشی موبایل زن جوان پرداختند و رد یک مرد ۳۲‌ساله به نام نوید را یافتند. نوید تحت بازجویی قرار گرفت، اما ادعا کرد اصلا مهرانه را نمی‌شناسد و اطلاعی از سرنوشت او ندارد. با‌این‌حال، مأموران پلیس در بازرسی از خانه این مرد گوشی موبایل مهرانه را یافتند.

نوید که دستش برای پلیس رو شده بود، لب به اعتراف گشود و گفت مهرانه کشته شده، اما ادعا کرد خودش دستی در قتل نداشته است. نوید محل پنهان‌کردن جسد مقتول در حاشیه تهران را به مأموران نشان داد. به این ترتیب بقایای جسد زن جوان کشف، شناسایی و به پزشکی قانونی منتقل شد. نوید در بازجویی‌ها گفت: مهرانه با مردان زیاد رابطه پنهانی داشت.

من و دوستم فرهاد گاهی اوقات به دیدن او می‌رفتیم و با او رابطه برقرار می‌کردیم. مدتی قبل مهرانه برای فرهاد غذا خریده بود، اما فرهاد پول غذا را به او نداده بود. ما آخرین‌بار دنبال مهرانه رفتیم و می‌خواستیم با او رابطه برقرار کنیم، اما گفت باید منتظر بمانیم. من و دوستم منتظر او ماندیم و دقایقی بعد او از خانه‌اش خارج و سوار ماشین ما شد.

او به خانه من آمد تا با ما رابطه برقرار کند، اما به فرهاد گفت باید اول پول غذایی را که برای او گرفته بپردازد و تسویه‌حساب کند. فرهاد و مهرانه سر این موضوع با هم درگیر شدند. یک‌باره فرهاد با گلدان به سر زن جوان کوبید. مهرانه بیهوش روی زمین افتاده بود که دوستم او را خفه کرد.

سپس جسدش را لای پتو پیچید و آن را در بیابان‌های حاشیه تهران رها کرد. به‌دنبال اظهارات این متهم، تلاش برای ردیابی فرهاد آغاز شد، اما پلیس دریافت فردی با مشخصات فرهاد وجود خارجی ندارد و ساخته ذهن نوید است. با افشای این ماجرا، نوید به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان پس از معاینات بالینی اعلام کردند او مشکلات روانی دارد، اما مسئول اعمال خودش است.

به این ترتیب در‌حالی‌که روشن شده بود نوید با دروغگویی سعی داشته پلیس را گمراه کند، برای او کیفرخواست صادر کرد و پرونده‌اش به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. قرار است این متهم به‌زودی محاکمه شود. این در حالی است که اولیای‌دم برای او حکم قصاص خواسته‌اند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید