داستان ضرب و شتم پاکبان شهرداری خرمشهر

داستان ضرب و شتم پاکبان شهرداری خرمشهر

ایاد کیانی، پاکبان شهرداری خرمشهر که ویدیوی ضرب و شتم اش جنجال آفرین شده است، پس از انتشار ویدیو به هیچ کدام از رسانه‌ها توضیح کاملی نداد. او گفته که اجازه صحبت کردن ندارد. ایاد می‌گوید گفته‌اند درباره ماجرا حرفی نزنم. پرونده در حال پیگیری است و دادگاه آن را  بررسی می‌کند. اما هرچه قانون بگوید، من تابع قانون هستم.

کد خبر : ۱۰۰۲۴۲
بازدید : ۴۵۴۳۴

فرادید | با لباس پاکبانی نشسته است روبروی دوربین، در حالی که ابرو و چشم چپ اش زخم برداشته است، اما حرفی نمی‌زند. مردی ماسک زاده با تیشرت طوسی، بالای سراش ایستاده و ماجرا را تعریف می‌کند. او می‌گوید این فرد از نیرو‌های شهرداری خرمشهر است، شش است که حقوق نگرفته است. معترض شده که علی الحساب بخشی از حقوق اش را بدهند، اما نماینده شورا با چشم اش این کار را کرده است.

به گزارش فرادید؛ این‌ها شرحی از ویدیوی جنجالی روز‌های اخیر شبکه‌های اجتماعی است. ویدیویی که میان کاربران دست به دست شد و انتقادات بسیاری را به دنبال داشت.

ایاد کیانی، پاکبان شهرداری خرمشهر که ویدیوی ضرب و شتم اش جنجال آفرین شده است، پس از انتشار ویدیو به هیچ کدام از رسانه‌ها پاسخی نداد. او گفته که اجازه صحبت کردن ندارد.

ایاد می‌گوید گفته‌اند درباره ماجرا حرفی نزنم. پرونده در حال پیگیری است و دادگاه آن را بررسی می‌کند. اما هرچه قانون بگوید، من تابع قانون هستم.

اما همکاران او مدعی اند که یک عضو شورا و دو برادر او، ایاد کیانی، پاکبان شهرداری خرمشهر را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.

داستان ضرب و شتم پاکبان شهرداری خرمشهر

ماجرای ضرب و شتم پاکبان شهرداری خرمشهر

همکاران و نزدیکان ایاد کیانی، پاکبان شهرداری خرمشهر ماجرا را این گونه تعریف می‌کنند. ایاد چهارشنبه هفته گذشته مشغول نظافت در خیابان مقاومت ۲، بلوار پاسداران شهرستان خرمشهر بوده و در همین حین با ضربات چوب و چماق سه مرد زخمی شده است.

این فرد که خواسته نام‌اش فاش نشود به روزنامه شهروند می‌گوید که از وقتی آقای چلداوی عضو شورای شهر شد، شهرداری یک نفر را مشخص کرد که هر روز جلوی خانه این شورای شهری را تمیز کند. ایاد مسئول نظافت شده بود. حدودا دو ماهی کارش همین بود. صبح ابتدا جلوی خانه این عضو شورای شهر را تمیز می‌کرد و بعد سراغ دیگر قسمت‌ها می‌رفت.

اما در مورد علت حادثه همکار ایاد گفته که اودر حال تمیزکردن خیابان بود که مادر آقای چلداوی سر می‌رسد و می‌گوید که چرا درست خیابان را تمیز نمی‌کند. ایاد هم در پاسخ می‌گوید به جای این حرف‌ها به پسرتان بگویید حقوق‌مان را بدهد. ماه‌هاست که حقوق نگرفته‌ایم. زن و بچه‌ام انتظار لقمه نانی را می‌کشند.

او مدعی است که پس از این درگیری لفظی، دو برادر عضو شورای شهر به همراه خودشان با چوب و چماق به ایاد حمله می‌کنند و او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

طبق گفته همکار این پاکبان، ایاد کیانی شکایت کرده و پرونده در محاکم قضائی در حال رسیدگی است.

البته رسانه‌ها گزارش می‌دهند که پس از این حادثه، کارگران شهرداری خرمشهر با تجمع مقابل این نهاد، مطالبات معوق خود را طلب کردند.

روایت دیگر و واکنش عضو شورای شهر خرمشهر به ماجرا!

پس از بالا گرفتن انتقادها، عادل چلداوی، عضو شورای شهر خرمشهر با انتشار ویدیویی از خود ماجرا را به شکل دیگری روایت کرد. او می‌گوید که هیچ‌گونه برخورد فیزیکی با کارگر شهرداری نداشتم. ماجرای درگیری ایجادشده هیچ ربطی به شورای شهر و شهرداری خرمشهر نداشت و صرفا به صورت اتفاقی رخ داده است.

او همچنین گفته که مادرم در حال عبور از بازار بوده و هنگامی که کارگر شهرداری در حال شوخی و بازی‌کردن با جاروی خودش بوده، به صورت اتفاقی به مادرم ضربه‌ای وارد می‌کند. این حرکت کارگر سبب آسیب و اعتراض مادر من می‌شود که می‌گوید به جای این کار‌ها شهر را نظافت کنید و پس از اینکه ایشان متوجه می‌شود که او مادر من است، بیان می‌کند که «به جای این حرف‌ها به پسرتان بگویید حقوق‌مان را بدهد.»

عضو شورای شهر خرمشهر در پایان این ویدیو می‌گوید: بحث صورت گرفته سبب درگیری کارگر و برادرم می‌شود که در نهایت ابتدا ضربه‌ای با جارو به چشم مادرم وارد می‌شود و برادرم نیز به این حرکت واکنش نشان می‌دهد و در درگیری ایجادشده چشم کارگر شهرداری آسیب می‌بینید.

البته چلداوی درگیر شدن با پاکبان را این ویدیو را رد کرده و مدعی است هنگامی که وارد ماجرا شده تنها اقدام به جدا کردن آن‌ها کرده است.

۰
نظرات بینندگان
  • محمود ارسالی در

    روایت دوم از اساس، کذب محض

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید