قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۸/۱۳

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۸/۱۳

قیمت بیت کوین امروز ۱۳ آبان ماه با ۰.۵۳ درصد کاهش نرخ به ۶۲,۴۸۲ دلار معادل ۱,۷۴۶,۳۷۶,۹۰۰ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۰۳۵۴
بازدید : ۵۴۵۷

فرادید | قیمت در بازار بیت کوین همچنان نوسان دارد. امروز ۱۳ آیان ماه قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۰.۵۳ درصد به ۶۲,۴۸۲ دلار معادل ۱,۷۴۶,۳۷۶,۹۰۰ تومان رسید.

بیت کوین چند روز پیش به زیر ۶۰۰۰۰ دلار سقوط کرد، اما همانطور که روز‌های ابتدایی هفته گزارش کردیم، به سرعت توانست این سطح روانی خاص را پس بگیرد. قیمت به بالای ۶۲,۰۰۰ دلار رسید و دوباره به ۶۰۵۰۰ دلار برگشت و دیروز در حدود ۶۱,۰۰۰ دلار آرام گرفت.

در این مرحله بود که گاو‌ها دوباره به بازی آمدند. در عرض چند ساعت، آن‌ها توانستند بیت کوین را به ۶۳,۰۰۰ دلار برسانند. علاوه بر این، بیت کوین همچنان به صعود خود ادامه داد و به بالاترین سطح روزانه یعنی ۶۴,۴۰۰ دلار رسید، به این معنی که تنها ۴ درصد از رکورد آخر خود در ۶۷,۰۰۰ دلار فاصله داشت.

هرچند، بیت کوین نتوانست به روند صعودی خود ادامه دهد و از آن زمان تاکنون حدود ۱۰۰۰ دلار کاهش یافته است. به این ترتیب، افزایش آلتکوین‌ها چیرگی بیت کوین بر بازار را به کمی بیش از ۴۳ درصد کاهش داده است. خوب است بدانید این معیار چند هفته پیش ۴۷ درصد بود.

مارک موبیوس (Mark Mobius)، بنیانگذار Mobius Capital Partners، در جریان حضور خود در CNBC در روز چهارشنبه به کاربران بیت کوین هشدار داد به محض اینکه موسیقی بیت کوین متوقف شود، ممکن است با "مشکلات واقعی" مواجه شوند.

در حالی که موبیوس فکر می‌کند خرید و فروش بیت کوین خوب است، اما اضافه می‌کند که خریداران رمزارز‌ها در نهایت باید به سهام بازگردند.قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید