همسرکشی با همدستی فرزندان

همسرکشی با همدستی فرزندان

شب حادثه وقتی شوهرم خوابید پسرم با همدستی نامزد دخترم به سراغش رفته و با چوب چند ضربه به سر او زدند. ولی هنوز نفس می‌کشید به همین خاطر من چاقویی به آن‌ها دادم که این بار با ضربه‌های کارد کشته شد.

کد خبر : ۱۰۰۴۰۳
بازدید : ۴۵۵۰

زن میانسال که از بدرفتاری‌های شوهرش خسته شده بود نقشه قتل وی را با همدستی فرزندانش طراحی و اجرا کرد. صبح پنجشنبه ۶ آبان گزارش کشف جسدی در منطقه وردیج، بازپرس محمد وهابی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم را به محل حادثه کشاند.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد جسد مردی میانسال که با ضربه‌های جسمی سخت و چاقو به قتل رسیده داخل پتو و سفره پیچیده شده و متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را ۱۲ ساعت قبل از کشف جسد اعلام کردند.

در ادامه با بررسی پرونده افراد گم شده و تحقیق از خانواده آن‌ها سرانجام هویت مقتول به‌نام هرمز شناسایی شد. پسر مقتول همزمان با شناسایی جسد پدرش به مأموران گفت: چند شب قبل فرد ناشناسی زنگ خانه ما را به صدا درآورد؛ پدرم گفت دوستش با او کار دارد بعد هم از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت.

اما در ادامه تحقیقات کارآگاهان دریافتند اظهارات پسر مقتول نادرست بوده بنابراین فرضیه جنایت خانوادگی قوت گرفت.

در حالی که این بار کارآگاهان به بازجویی از همسر مقتول پرداخته بودند وی لب به اعتراف گشود و راز قتل همسرش با همدستی اعضای خانواده را فاش کرد و گفت: شوهرم مغازه دار بود و خرید و فروش عتیقه هم می‌کرد. اما خیلی بداخلاق بود و ما را اذیت می‌کرد.

آنقدر از دست رفتارهایش خسته شده بودیم که من و دختر و پسرم تصمیم گرفتیم او را از سر راه برداریم. یک بار حدود ۴ سال قبل مواد مخدر داخل خودرواش جاسازی کردیم تا پلیس او را دستگیر کند، اما به هدفمان نرسیدیم. این بار نقشه کشیدیم او را به قتل برسانیم.

شب حادثه وقتی شوهرم خوابید پسرم با همدستی نامزد دخترم به سراغش رفته و با چوب چند ضربه به سر او زدند. ولی هنوز نفس می‌کشید به همین خاطر من چاقویی به آن‌ها دادم که این بار با ضربه‌های کارد کشته شد. بعد هم جسد را پتو پیچ کردیم و داخل صندوق عقب خودرو گذاشته و آن را به منطقه وردیج انتقال دادند.

با اعتراف زن میانسال، دستور بازداشت وی، پسرش و دختر و نامزد او صادر شد که با دستگیری متهمان و اعتراف به این جنایت خانوادگی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید