همه چیز درباره جک S۳ و فروش اقساطی آن

همه چیز درباره جک S۳ و فروش اقساطی آن

مینی کراس اوور جک S۳ همچنان در سبد محصولات کرمان موتور فروش بالایی دارد. از این رو به نظر می‌رسد که مشتریان ایرانی همچنان از این محصول رضایت نسبی دارند. اما این در حالی است که کارشناسان خودرو معتقدند که این کراس اوور کوچک نقص‌ها و معایبی دارد.  

کد خبر : ۱۰۰۴۲۴
بازدید : ۶۷۰۱

فرادید | چهار سال از حضور جک S۳ در جاده‌های ایران می‌گذرد، مینی کراس اووری که همواره یکی از پرفروش‌ترین محصولات در این رده در ایران به شمار می‌رود. در حال حاضر نیز این محصول در کرمان موتور مونتاژ می‌شود و این شرکت خودروسازی در آخرین اطلاعیه خود، شرایطی برای فروش اقساطی جک S۳ اعلام کرده است.

به گزارش فرادید؛ جک S۳ که از نظر پلتفرم با سواری J۴ اشتراکات معنا داری دارد، از همان شاسی بهره می‌برد. آخرین بروز رسانی در این محصول نیز که چند ماه اخیر در چین رونمایی شد، شامل تغییراتی در طراحی چراغ‌های جلوی جدیدتری را شامل می‌شد. البته کرمان موتور هنوز این تغییرات را اعمال نکرده است.

ابعاد این خودرو شامل طول ۴۳۲۵ میلی‌متر و عرض ۱۷۶۵ میلی‌متر می‌شود که با ارتفاع سقف ۱۶۶۰ میلی‌متر و فاصله محور‌های ۲۵۶۰ میلی‌متر که تاکنون به مشتریان ایرانی عرضه شده است.

بررسی مشخصات فنی جک S۳ نشان می‌دهد که پیشرانه این محصول قدرت ۱۱۰ اسب‌بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن‌متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

کارشناس حوزه خودرو می‌گویند که بیشترین قدرت موتور مینی کراس اوور چینی کرمان، در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و نهایت گشتاور از دور موتور ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ دور بر دقیقه را عرضه می‌کند. به اعتقاد آن‌ها این قدرت به نسبت رقبا مناسب به نظر می‌رسد.

اما چون جک S۳ وزن ۱۲۲۰ کیلوگرم را دارد، خودرویی پر شتاب و سرعتی نیست. طبق آمارها، صفر تا ۱۰۰ این خودرو در ۱۴ ثانیه به ثبت رسیده است.

همه چیز درباره مینی کراس اوور جک S۳ و فروش اقساطی آن

جک S۳ ارزش خرید دارد؟

مینی کراس اوور جک S۳ همچنان در سبد محصولات کرمان موتور فروش بالایی دارد. از این رو به نظر می‌رسد که مشتریان ایرانی همچنان از این محصول رضایت نسبی دارند. اما این در حالی است که کارشناسان خودرو معتقدند که این کراس اوور کوچک نقص‌ها و معایبی دارد.

به اعتقاد کارشناسان خودرو، مواردی همچون فضای ناکافی در کابین برای سرنشینان، سر و صدای زیاد در کابین، حجم کم باک، موتور نه چندان قوی، رینگ‌های کوچک، قیمت بالای قطعات یدکی خودرو و عدم ارائه برخی امکانات و آپشن ها را مهم‌ترین مهم‌ترین معایب مینی کراس اوور جک S۳ را شکل می‌دهند.

علاوه بر این فعالان حوزه خودرو می‌گویند که خودرو جک S۳ نسبت به رقیبان خود قیمت بالاتر دارد. در حال حاضر این خودرو با ۵۲۸ میلیون از سوی کرمان موتور به مشتریان عرضه می‌شود. قیمتی که برای یک مینی کراس اوور اقتصادی، بالا به نظر می‌رسد.

اما در مقابل گروه دیگری از کارشناسان خودرو بر این عقیده اند که جک S۳ همچنان یک خودروی ایده آل در شرایط حاضر برای ایرانی‌ها است.

طبق گفته این دسته از کارشناسان، مزایایی همچون طراحی داخلی مناسب، فنر بندی و تعلیق استاندارد، ایمنی قابل قبول جک S۳ را به یک خودروی مناسب بدل می‌کند.

همه چیز درباره مینی کراس اوور جک S۳ و فروش اقساطی آن

شرایط اقساطی جک S۳ چگونه است؟

طبق اعلام کرمان موتور، فروش اقساطی مینی کراس اوور جک S ۳ در دو رنگ مشکی و سفید، از ۱۵ آبان آغاز و تا ده روز ادامه دارد.

برای خرید اقساطی این محصول، متقاضی ابتدا باید مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان را به حساب کرمان موتور واریز کند.

کرمان موتور برای دوره، اقساط ۱۲ و ۲۴ ماهه را در نظر گرفته است. بدین صورت که در اقساط ۱۲ ماهه متقاضیان باید در چهار قسط مبلغ ۵۸ میلیون و ۹۰ هزار تومان پرداخت کنند.

در بازپرداخت ۲۴ ماهه نیز، متقاضی هر سه ماه یک بار باید مبلغ ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در هشت قسط پرداخت کند. طبق اعلام کرمان موتور سند خودرو تا پایان این مدت در رهن شرکت باقی خواهد ماند.

با این حال کرمان موتور جک اس ۳ را د ر ۶۰ روز کاری به متقاضیان تحویل می‌دهد. علاوه بر این یک درصد ماهیانه نیز به عنوان جریمه تاخیر در تحویل خودرو تعیین شده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید