کلاهبرداری میلیاردی فوتبالیست معروف!

کلاهبرداری میلیاردی فوتبالیست معروف!

روز گذشته تعدادی از رسانه‌ها گزارش‌هایی درباره کلاهبرداری یک بازیکن مطرح فوتبال منتشر کرده و مدعی شدند که این بازیکن، به کلاهبرداری میلیاردی متهم شده و به همین خاطر قصد دارد، تمام اموال خود را نقد کند و از ایران مهاجرت کند.

کد خبر : ۱۰۰۵۰۳
بازدید : ۴۳۸۱

فرادید | اخیرا برخی از رسانه‌ها، درباره کلاهبرداری یکی از بازیکنان پرحاشیه این روز‌های فوتبال کشور گمانه زنی کرده و مدعی شده اند، که از او به اتهام چند فقره کلاهبرداری شکایت شده است.

این رسانه‌ها بدون اینکه اسمی از این بازیکن و تیمش ببرند، ادعا دارند که او قصد داشته تمام اموال خود را نقد کند و به کشور دیگری مهاجرت کند، اما در میانه راه با شکایت طلبکارانش مواجه شده و دچار دردسر شده است.

طبق ادعای این رسانه ها، این اولین باری نیست که این بازیکن مطرح فوتبال، درگیر حواشی می‌شود و در سال‌های گذشته هم حاشیه‌های بسیاری به دنبال نام او بوده است.

خبرگزاری ایلنا که بر این ادعا تاکید دارد، اشاره‌هایی به نمایش ضعیف و حواشی چند وقت اخیر او با باشگاهش کرده و گفته که احتمال دارد همین موضوع باعث برهم خوردن تمرکزش بوده باشد.

گویا ایلنا قصد دارد بعداز مشاهده نتیجه نهایی شکایت طلبکاران این بازیکن، جزئیات بیشتری از ماجرا را منتشر کند و به طور جزئی نام و تیم بازیکن مورد اتهام به کلاهبرداری را افشا کند.

بااینکه خبرگزاری ایلنا نامی از این بازیکن و تیمش نبرده، اما برخی رسانه‌ها ادعا دارند که اشاره‌های ایلنا به نمایش ضعیف و حواشی اخیر او، اشاره غیر مستقیم به یکی از سرخابی‌ها بوده است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید