هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۸/۱۷

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۸/۱۷

بر اساس هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۱۷ آبان ماه در اغلب مناطق کشور رعد و برق و در نقاط مرتفع بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۱۰۰۵۱۴
بازدید : ۴۷۲۹

فرادید | با توجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز ۱۷ آبان ماه در برخی نقاط استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شرق خوزستان، فارس، کرمان، هرمزگان، بوشهر، خراسان جنوبی، یزد، جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز بارش باران، در برخی نقاط رعد و برق و در نقاط مرتفع و سردسیر فارس، کرمان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

سه شنبه در برخی نقاط کرمان، هرمزگان و غرب تنگه هرمز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فرادید؛ از اواخر چهارشنبه و روز پنجشنبه در نوار شمالی کشور کاهش دما و در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران، رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف رخ خواهد داد.

دریای خزر نیز در این مدت مواج خواهد بود. جمعه در استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

طی روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه در مناطق صنعتی و پرجمعیت به‌ویژه در استان‌های تهران و البرز افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

آسمان تهران فردا صاف همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه صاف و غبار آلود و در اواخر وقت نیمه‌ابری با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا بندرعباس با دمای ۲۹ و۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و همدان با دمای ۱۰ و ۱۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

وضعیت آب و هوای ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید