نرخ روز دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰

نرخ روز دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰

نرخ قیمت دلار امروز ظهر در بازار آزاد با افزایش قیمت نسبت به ظهر دیروز، به ۲۸ هزار و ۱۵۰ تومان رسید. قیمت یورو هم افزایش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۳۲ هزار و ۵۵۵ تومان فروخته شد. همچنین قیمت سکه طرح جدید با افزایش ۰.۴۳ درصدی، با قیمت ۱۲ میلیون و ۱۸۳ هزار تومان فروخته شد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) نیز با افزایش ۰.۴۳ درصدی به قیمت ۱۱ میلیون و ۸۸۹ هزارتومان فروخته شد.

کد خبر : ۱۰۰۵۲۷
بازدید : ۴۹۶۹
فرادید | قیمت انس جهانی طلا با کاهش قیمت، در حال حاضر روی سطح ۱۸۱۷ دلار قرار دارد. البته برخلاف روند کاهش قیمت انس جهانی طلا، بیشتر قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ایران با افزایش قیمت مواجه شدند. به شکلی که انواع سکه و طلا از رشد ۰.۲۵ تا ۱.۰۴ درصدی را تجربه کردند.

به گزارش فرادید؛ بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز ظهر نشان می‌دهد که قیمت سکه طرح جدید با افزایش ۰.۴۳ درصدی، با قیمت ۱۲ میلیون و ۱۸۳ هزار تومان فروخته شد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) نیز با افزایش ۰.۴۳ درصدی به قیمت ۱۱ میلیون و ۸۸۹ هزارتومان فروخته شد.

همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۶ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت گذاری، با ۰.۳۱ درصد افزایش به پنج میلیون و ۲۲۰ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش ۰.۲۹ درصدی به یک میلیون و ۲۰۴ هزار تومان رسید.
قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی ملی
برخلاف روند نزولی نرخ دلار در روز‌های اخیر، امروز ظهر ارز آمریکایی با افزایش قیمت معامله شد. نرخ قیمت دلار امروز ظهر در بازار آزاد با افزایش قیمت نسبت به ظهر دیروز، به ۲۸ هزار و ۱۵۰ تومان رسید. قیمت یورو هم افزایش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۳۲ هزار و ۵۵۵ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو نیز ظهر روز گذشته به قیمت ۳۲ هزار و ۳۷۰ هزار تومان به فروش می‌رفت.

همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۸ هزار و ۵۰ تومان رسید و یورو نیز با نرخ ۳۲ هزار و ۴۰۵ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۳۲ هزار و ۶۰۰ تومان و نرخ خرید ۳۲ هزار و ۳۰۰ تومان معامله می‌کنند.

در صرافی نیز ملی قیمت دلار و یورو با افزایش قیمت به روز گذشته تعیین شد. نرخ فروش و خرید دلار در صرافی ملی ظهر امروز به ترتیب به ۲۷ هزار و ۴۷۸ تومان و ۲۶ هزار ۹۳۴ تومان رسید. یورو نیز با تفاوت نه چندان بالا نسبت به بازار آزاد با قیمت ۳۱ هزارو ۳۷۸ تومان فروش و با نرخ ۳۰ هزار و ۷۵۶ تومان خریداری شد.
قیمت پوند، درهم و لیر به چقدر رسید؟
لیر و درهم که چند روز پرتغییر را پشت سر گذاشتند، امروز با افزایش قیمت خرید و فروش شدند. نرخ فروش درهم امارات در معاملات ظهر امروز در بازار آزاد به هفت هزار و ۶۶۵ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۲ هزار و ۸۹۰ تومان فروخته شد. همچنین نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به هفت هزار و ۶۴۵ تومان و ۲ هزار ۸۷۰ تومان رسیده است.

قیمت فروش ارز بریتانیایی پوند هم امروز در بازار به ۳۷ هزار و ۹۷۵ تومان رسید. همچنین هر پوند هم با ۳۷ هزار و ۶۲۰ تومان خریداری شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید