حمله پرستو گلستانی به بهاره رهنما؛ نمک‌پاش دل ریش مردم روزگارت نباش!

حمله پرستو گلستانی به بهاره رهنما؛ نمک‌پاش دل ریش مردم روزگارت نباش!

پرستو گلستانی با انتقاد از اظهارات اخیر بهاره رهنما، می گوید که او با حرف هایش نمک بر زخم مردم ریخته است.

کد خبر : ۱۰۰۵۵۷
بازدید : ۴۹۵۶

فرادید | پرستو گلستانی، بازیگر ۵۳ ساله سینما و تلویزیون بدون اشاره به نام، بهاره رهنما، از ویدیوی جنجالی اخیر او انتقاد کرد.

او در صفحه اینستاگرام اش نوشت: بی‌مقدمه: در مورد آن که تصویری از بی‌دست‌پایی را از نظرگاه شخصی خود -و هم‌مسلکان این روزگاری‌اش- ترسیم کرد.

این چه جور آدمی است که خود را هنرمند فرض می‌کند و -به قول خودش- بعد سی‌سال هنوز نمی‌فهمد که از راه هنر واقعی، البته در ایران، نمی‌شود -و تاریخ می‌گوید، تا امروز نشده است-به زندگی و رفاه -حتی از نوع مختصرش- رسید. شنیدیم، دیدیم و همچنان می‌شنویم و می‌بینیم که هیچ اهل واقعی هنر و شعور و فرهنگ در این مملکت روزگار به رفاه، حتی نسبی نمی‌گذراند.
حمله پرستو گلستانی به بهاره رهنما؛ نمک‌پاش دل ریش مردم روزگارت نباش!
هنرمند‌ها و کلاً آدم‌ها نمی‌توانند با درآمد بازیگریِ واقعی -و حتا کارمندی و کارگری و…- روزگار به رفاه -حتی نسبی- بگذرانند. پس‌ای هنری‌زن، به رفاه خودت برس و نمک‌پاش دل ریش مردم روزگارت نباش.

بهاره رهنما تاکنون به انتقادات پرستو گلستانی واکنشی نشان نداده است.

بهاره رهنما چه گفته بود؟

بهاره رهنما که در طول سال‌های اخیر، یک پای ثابت حواشی شبکه‌های اجتماعی است، این بار هم با انتشار ویدیویی به مقایسه مردم ایران و چین پرداخت و جنجال آفرین شد.

او در این ویدیو می‌گوید: راز موفقیت چینی‌ها در تمام جهان این است که مردمی بسیار متحد دارند. برخلاف مردم ایران که وقتی همدیگر را می‌بینند، از هم فرار می‌کنند. نباید اینطور باشد. باید همیار هم باشیم. باید آن حس هموطن بودن در ما زنده شود.

اما جنجال آنجا شروع شد که او در توجیه خوشگذرانی خود گفت: من این همه سال کار کردم، خیلی عادی است که بتوانم در این سن آسایش خاطر مالی داشته باشم و زندگی‌ام را راحت بگردانم. هر آدمی که نتواند بعد از ۳۰ سال کار کردن زندگی خوب داشته باشد و آسایش و آرامش برای خودش و خانواده‌اش فراهم کند، به نظرم بی‌دست و پاست. من سال‌ها زحمت کشیدم و کار کردم و طبیعتا الان هم چیزی که دارید می‌بینید، نتیجه زحمات من است.

۰
نظرات بینندگان
  • ایران ارسالی در

    دمت گرم

  • حمید ارسالی در

    همه اینها گاهی برای افزایش دنبال کننده در توربست های فراهمادی(شبکه های اجتماعی) یک چیزی از خودشون در می کنن که سوژه بشه و شماره دنبال کنندگانشون افزایش پیدا کنه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید