اتفاق نادر در بازار خودرو؛ قیمت کارخانه شاهین از بازار بیشتر شد

اتفاق نادر در بازار خودرو؛  قیمت کارخانه شاهین از بازار بیشتر شد

قیمت جدید شاهین در حالی به ۳۴۱ میلیون تومان رسیده که قیمت این خودرو امروز در بازار آزاد با قیمت کمتری معامله شد. امروز ۱۸ آبان ۱۴۰۰ قیمت شاهین در بازار آزاد ۳۳۸ میلیون تومان بود.

کد خبر : ۱۰۰۵۸۳
بازدید : ۶۲۹۵

قیمت کارخانه شاهین تا قبل از امروز ۲۹۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود. اما قیمت کارخانه این خودرو یک روزه ۵۰ میلیون تومان افزایش یافت و به ۳۴۱ میلیون تومان رسید. حتی بیشتر از بازار آزاد.

گروه خودروسازی سایپا دیروز رسما قیمت برخی از خودرو‌های خود را افزایش داد. اما افزایش قیمت محصولات سایپا شامل همه محصولات این گروه خودروسازی نشد و برخی از آن‌ها گران شد.

شاهین G یکی از خودرو‌هایی است که شامل افزایش قیمت محصولات سایپا شده و می‌توان گفت بیشترین افزایش قیمت را داشته است.

قیمت شاهین در اطلاعیه جدید سایپا ۳۴۱ میلیون تومان اعلام شده است. اما پیش از این قیمت کارخانه شاهین ۲۹۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود. این یعنی گروه خودروسازی سایپا قیمت این خودرو را ۵۰ میلیون تومان افزایش داده است.

قیمت جدید شاهین در حالی به ۳۴۱ میلیون تومان رسیده که قیمت این خودرو دیروز در بازار آزاد با قیمت کمتری معامله شد. دیروز ۱۸ آبان ۱۴۰۰ قیمت شاهین در بازار آزاد ۳۳۸ میلیون تومان بود.

این اتفاقی نادر در بازار خودرو است که قیمت کارخانه یک خودرو از قیمت بازار آزاد آن بیشتر باشد.

افزایش قیمت محصولات سایپا، شامل ۹ محصول شده است. دو مدل خودروی تیبا، دو مدل خودروی ساینا و چهار مدل خودروی کوییک از جمله خودرو‌هایی هستند که مشمول افزایش قیمت سایپا شده‌اند.

منبع: تجارت نیوز

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید