حادثه کشته شدن پدر و مادر به دست جوان بوشهری

حادثه کشته شدن پدر و مادر به دست جوان بوشهری

پسر معتاد بوشهری به خاطر اختلاف با پدر و مادرش، آن‌ها را در ملاءعام و مقابل چشمان همسایه هایش، با ضربه‌های چاقو به قتل رساند.

کد خبر : ۱۰۰۶۰۶
بازدید : ۱۵۱۴۵

فرادید | در پی قتل هولناکی که در یکی از محله‌های شهر بوشهر رخ داده، فرزند معتاد به مواد مخدر پدر و مادرش را ملاءعام به قتل رسانده و مردم این محله را با شوک عظیمی مواجه کرده است.

به گزارش فرادید؛ روز دوشنبه، ۱۷ آبان ماه امسال بود که یک ویدئو که افشاگر یک قتل هولناک بود در فضای مجازی منتشر شد. در این ویدئو پسر جوانی که محلیان او را فرشاد می‌خوانند، در انتهای کوچه و بالای جسد پدر و مادرش ایستاده است.

او با چاقویی که در دست دارد ضربات متعددی را به جسم بی جان والدینش وارد کرده و سعی دارد سر پدرش را از تن جدا کند که ناگهان با داد و فریاد همسایه‌ها از اجساد دور می‌شود.

قتل دردناک پدر و مادر مقابل چشم همسایه‌ها
ماجرا چه بود؟

ویدئو که حاوی صحنه‌های دلخراش است، خبر از یک قتل دردناک می‌دهد.

پسر درحالی که سعی دارد ضربات بیشتری به والدین خود وارد کند با فریاد و حمله چند تن از همسایه‌ها مواجه می‌شود.

چند تن از جوانان محله با در دست داشتن تکه‌های چوبی، او را از جسد والدینش دور می‌کنند و به او حمله می‌کنند و داد می‌زنند: چرا؟ چرا کشتی؟ چرا پدر و مادرتو زدی؟

سپس او را به گوشه‌ای از کوچه هدایت می‌کنند و به قاتل هشدار می‌دهند که حق تکان خوردن از آن جا را ندارد و باید تا رسیدن پلیس همانجا بماند.

در ویدئو روز است و ناگهان اذان پخش می‌شود که نشان می‌دهد حوالی ساعت ۱۲ ظهر است.

طبق گفته‌های هم محلی‌های قاتل، پس از احاطه شدن فرشاد توسط اهالی محل، پلیس در محل وقوع قتل حاضر می‌شود و قاتل را دستگیر می‌کند.

یکی از هم محلی‌های قاتل طی یک پیامی نوشته است: «فرشاد چه کردی با خوتو خونوادت! چه سرش اومد همش تو خوش بید! حال روحیش خراب بید! قاتل ۲۸ سالشه».

همچنین پلیس در گفتگو با رسانه‌ها درباره دلیل قاتل برای مرتکب شدن به این قتل ترسناک توضیح داده است.


توضیحات پلیس درباره قتل رخ داده

سردار حیدر سوسنی، فرمانده انتظامی استان بوشهر در این باره گفته است: با حضور ماموران در صحنه جرم مشاهده شد که یک مرد و یک زن به‌وسیله چاقو به قتل رسیده‌اند و جسد خون آلود آن‌ها در کوچه رها شده است.

به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر، کارآگاهان پلیس بوشهر با گذشت کمتر از ۲ ساعت از وقوع قتل با تحقیقات ویژه پلیسی و اقدامات اطلاعاتی، قاتل ۳۸ ساله را دستگیر و با هماهنگی قضائی به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سردار سوسنی می‌گوید که قاتل پس از روبه‌رو شدن با مستندات موجود، پرده از این جنایت برداشته و به قتل اعتراف کرده است.

او گفته که به علت اعتیاد به هروئین و اختلافات خانوادگی با پدر و مادر خود درگیر شده و پس از مقاومت آن‌ها به این جنایت هولناک دست زده است.

قتل دردناک پدر و مادر مقابل چشم همسایه‌ها
علت افزایش نزاع‌های خانوادگی

آمار‌هایی که توسط سازمان پزشکی قانونی ارائه شده، نشان می‌دهد که در نیمه نخست امسال، ۳۳۴ هزار و ۹۷ مصدوم نزاع برای انجام معاینات، بررسی صدمات و تعیین خسارت به مراکز پزشکی قانونی کشور مراجعه کردند.

طبق گزارش پزشکی قانونی، از این تعداد مراجعه کننده به دلیل نزاع در نیمه نخست امسال به پزشکی قانونی ۲۲۵ هزار و ۴۲۱ نفر مرد و ۱۰۸ هزار و ۶۷۶ نفر زن بودند. آمار مراجعان نزاع به مراکز پزشکی قانونی یکی از بیشترین موارد ارجاعات به پزشکی قانونی را شامل شده و رقمی در حدود ۴۰ درصد کل معاینات ۶ ماهه ۱۴۰۰ و سالانه بیش از نیم میلیون مورد از ارجاعات سازمان را به خود اختصاص می‌دهد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در ۶ ماهه نخست امسال بیشترین تعداد مراجعان نزاع در خردادماه با ۶۰ هزار و ۱۷۵ نفر به ثبت رسیده است، ضمن آنکه سه ماه تیر و مرداد و شهریور نیز رقم‌های بیش از ۵۲ هزار نفر را دربر گرفته‌اند.

یک روانپزشک درباره علت افزایش نزاع‌های خانوادگی گفته است که ازدحام، سر و صدای زیاد، آلودگی هوا، ناکامی در رسیدن به خواسته‌ها، مصرف الکل و مواد محرک و مخدر یا نرسیدن مواد به فرد معتاد، محدودیت‌های اجتماعی و اقتصادی بخاطر بیماری کرونا می‌تواند به صورت پرخاشگری ظاهر شود.

طبق گفته فربد فدایی، این افراد نیاز به آموزش مهارت‌های اجتماعی دارند.

همچنین، محمد زینالی، پژوهشگر اجتماعی نیز درباره دلایل افزایش آمار نزاع در کشور توضیح داده است: «وقتی درباره خشونت و نزاع صحبت می‌کنیم، باید بدانیم که درباره فقدانی صحبت می‌کنیم که در روابط اجتماعی وجود دارد. این فقدان ارتباط مناسبی است که به صورت خشونت ظاهر می‌شود و باید به صورت صحیح بررسی شود».

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید