قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۸/۲۰

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۸/۲۰

امروز ۲۰ بهمن ماه قیمت بیت کوین با ۳.۹۳ درصد کاهش نرخ به ۶۴,۴۵۹ دلار معادل ۱,۹۱۲,۳۳۷,۳۸۲ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۰۶۲۵
بازدید : ۵۶۸۲

فرادید | بیت کوین که روزگذشته رکوردشکنی کرده و وارد کانال ۶۹ هزار دلار شده بود، امروز با افت قیمت همرا شده است. قیمت بیت کوین امروز ۲۰ آبان ماه با کاهش ۳.۹۳ درصد به ۶۴,۴۵۹ دلار معادل ۱,۹۱۲,۳۳۷,۳۸۲ تومان رسید.

همین چند روز پیش بود که قیمت بیت کوین تا ۶۰,۰۰۰ دلار کاهش یافت. این سومین کاهش متوالی قیمت در طی یک هفته بود.

پس از آن، وضعیت به سرعت تغییر کرد و بیت کوین به سرعت شروع به افزایش نمود. به طوریکه تنها در یک روز، ارزش این دارایی به میزان ۴۰۰۰ دلار افزایش یافت و فاصله خودش را با رکورد ماه اکتبر (مهر ماه) در تراز ۶۷,۰۰۰ دلار به حداقل رساند.

به گزارش فرادید؛ اگرچه در ابتدا این ارز موفق به شکست رکورد خود نشد، اما سرانجام در ساعات بعد حرکت دیگری را آغاز کرد و به ۶۸,۷۰۰ دلار رسید که به بالاترین قیمت تاریخی آن به شمار می‌آید.

با این حال، از آن زمان تاکنون این دارایی مقداری از ارزش خود را از دست داده و اکنون به زیر ۶۵,۰۰۰ دلار رسیده است. با این وجود، ارزش بازار آن بالاتر از ۱.۲۵۰ تریلیون دلار و چیرگی آن بر آلتکوین‌ها ۴۴ ٪ است.

با این حال، بیت کوین همچنان بالای ۶۴,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. همچنین یک خط روند صعودی کلیدی با پشتیبانی نزدیک به ۶۶,۰۰۰ دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD شکل می‌گیرد.

در روند صعودی، مقاومت فوری نزدیک به سطح ۶۷,۵۰۰ دلار است. اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح ۶۸,۰۰۰ دلار است. شکست واضح بالای مقاومت ۶۸,۰۰۰ دلار ممکن است در‌ها را برای افزایش تازه باز کند. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۶۸,۵۰۰ دلار است. هر گونه سود بیشتر ممکن است قیمت را به سطح ۷۰,۰۰۰ دلار برساند.

بیت‌کوین از نظر ارزش بازار از شرکت تسلا پیشی گرفت و حالا جز هشت دارایی برتر دنیا است. با رشد قیمت و سقف‌شکنی بیت‌کوین ارزش بازار این ارز به هزار و ۲۵۰ میلیارد دلار رسید و شرکت تسلا که بزرگ‌ترین شرکت تولید ماشین الکتریکی است پیشی گرفت.

ارزش کل بازار رمزارز‌ها هم به ۳ هزار میلیارد تومن رسیده و این یعنی بازار رمزارز‌ها در رتبه دوم دارایی‌های برتر دنیا قرار می‌گیرد. طلا برترین دارایی جهان است و ارزش بازار این ارز حدود ۹ هزار میلیارد دلار از بازار رمزارز‌ها بیشتر است.

کارشناسان عقیده دارند بازار رمزارز‌ها در حال رشد است و اگر بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری شود بازار رمزارز‌ها به رتبه‌های بالاتر صعود می‌کند.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید