AFC جانشین طارمی را معرفی کرد

AFC جانشین طارمی را معرفی کرد

سایت کنفدارسیون فوتبال آسیا در گزارش برای معرفی ستاره‌های گروه اول انتخابی جام جهانی، صیادمنش را جانشین مهدی طارمی معرفی کرد.

کد خبر : ۱۰۰۶۵۶
بازدید : ۶۹۱۱

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به معرفی ستاره‌هایی پرداخته که انتظار دارد در گروه اول مسابقات انتخابی جام جهانی در دور پنجم و ششم این تورنمنت بدرخشند.

اللهیار صیادمنش ستاره زوریا اوکراین با عملکرد درخشانش در لیگ اوکراین به عنوان ستاره تیم ملی ایران از سوی AFC انتخاب شد که انتظار می‌رود در دو بازی پیش رو در انتخابی جام جهانی خوش بدرخشید.

سایت AFC درباره مهاجم ایرانی، نوشت: با دعوت نشدن مهدی طارمی مهاجم پورتو به تیم ملی ایران در دور پنجم و ششم انتخابی جام جهانی فرصتی طلایی برای یکی از بازیکنان ایران بوجود آمده تا بتواند توانایی هایش را نشان دهد و جزو عناصر ثابت در ترکیب تیم ملی شود.

این بازیکن اللهیار صیادمنش مهاجم ۲۰ ساله ایرانی است. او در هفته‌های گذشته به همراه زوریا اوکراین خوش درخشیده و موفق شده ۵ گل در ۴ بازی به ثمر برساند و به تیمش کمک کند تا به رده سوم جدول لیگ برتر اوکراین برسد.

صیادمنش مسیر فوتبالی اش را از استقلال تهران آغاز کرد. او تنها دوبار برای تیم ملی ایران بازی کرده، ولی با غیبت مهدی طارمی و حضور ایران در صدر جدول گروه اول مسابقات انتخابی امیدوار است که زمان بیشتری را برای تیم ملی در بازی با لبنان و سوریه بازی کند.

۵ ستاره دیگر گروه اول انتخابی جام جهانی که AFC انتظار دارد آن‌ها نیز مثل صیادمنش بدرخشند عبارتند از: سیونگ مین کو (کره جنوبی)، محمد قدوح (لبنان)، عبدالله رمضان (امارات)، ایمن حسین (عراق) و عمر خربین (سوریه) هستند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید