جزئیات قتل هولناک بازیکن تیم ملی با چاقو!

جزئیات قتل هولناک بازیکن تیم ملی با چاقو!

ابوالفضل حبیبی عضو تیم ملی در حادثه‌ای هولناک با ضربات چاقو به قتل رسید. ابوالفضل حبیبی ورزشکار حرفه‌ای ورزش بوکس، موی تای و کیک بوکس بود.

کد خبر : ۱۰۰۶۷۵
بازدید : ۴۴۴۶

ابولفضل حبیبی ورزشکار حرفه‌ای تیم ملی بوکس ایران با ضربات چاقو به قتل رسید.

قتل بازیکن تیم ملی جدیدترین خبرحوادثی روز است. قتل بازیکن تیم ملی در شهرستان رخ داد. قتل بازیکن تیم ملی در شهر مرند اتفاق افتاد. قتل بازیکن تیم ملی با ضربات چاقو رخ داد. قتل بازیکن تیم ملی در جریان یک درگیری اتفاق افتاد.

ساعت ۹ شب ۱۹ آبان امسال، درگیری چند نوجوان مقابل سالن ورزشی کوثر شهر مرند رنگ خون گرفت. در این درگیری جوان ۱۷ ساله به نام ابوالفضل حبیبی بر اثر اصابت ضربات چاقو جان خود را از دست داد.

یکی از دوستان ابوالفضل گفت: "ابوالفضل ورزشکار حرفه‌ای ورزش بوکس بود و در موی تای و کیک بوکس و ام ام ای، به صورت حرفه‌ای ورزش می‌کرد. مدتی قبل او به تیم ملی بوکس دعوت شد و قرار بود ده روز دیگر برای مسابقات به اردوی تیم ملی برود. "

شب حادثه ابوالفضل و دوستانش در حال ورزش در سالن کوثر بودند که دو برادر با ابوالفضل درگیری لفظی پیدا می‌کنند. گفته می‌شود این دو برادر که از دوستان ابوالفضل بودند به او گفته بودند تو با پارتی بازی به تیم ملی دعوت شدی و درگیری بر سر همین موضوع رخ داده بود.

در نهایت درگیری بالا گرفته و منجر به خشونت فیزیکی و در نهایت قتل ابوالفضل حبیبی شد. ابوالفضل حبیبی تک فرزند خانواده بود.

منبع: رکنا

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید