آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۸/۲۲

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۸/۲۲

وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۲۲ آبان ماه را ۱۲۴ نفر اعلام کرد.

کد خبر : ۱۰۰۷۰۳
بازدید : ۵۱۶۴

فرادید | بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۲ آبان ماه ۱۲۴ نفر اعلام شد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۲۸ هزار و ۴۲ نفر رسید.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۳۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۸۴ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۳۱ هزار و ۵۷۵ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۶۸۳ هزار و ۴۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۵۳۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۳۶ میلیون و ۹۳۲ هزار و ۲۸۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۲ شهر در وضعیت زرد و ۱۱۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۵۱۶ هزار و ۶۱۲ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ٢٥٣ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۳۵۷ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۷ هزار و ۲۴۵ در یک روز به تعداد پنج میلیون و ۱۰۳ هزار و ۸۱۲ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۲۲۸ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۹۵۵ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۷۸۱ هزار و ۹۴۶ نفر (یک هزار و ۶۲ نفر)

۲. برزیل ۶۱۰ هزار و ۳۲۳ نفر (۲۴۳ نفر)

۳. هند ۴۶۲ هزار و ۶۹۰ نفر (۵۰۱ نفر)

۴. مکزیک ۲۹۰ هزار و ۳۷۴ نفر (۲۶۴ نفر)

۵. روسیه ۲۵۱ هزار و ۶۹۱ نفر (یک هزار و ۲۳۷ نفر)

۶. پرو ۲۰۱ هزار و ۵۵۴ نفر (۲۲ نفر)

۷. اندونزی ۱۴۳ هزار و ۶۰۸ نفر (۱۶ نفر)

۸. بریتانیا ۱۴۲ هزار و ۵۳۳ نفر (۱۹۵ نفر)

۹. ایتالیا ۱۴۰ هزار و ۵۱۰ نفر (۲۴ نفر)

۱۰. کلمبیا ۱۳۴ هزار و ۶۴۳ نفر (۴۳ نفر)

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید