عکس/ تصمیم جنجالی کارلوس کی‌روش درباره محمد صلاح

عکس/ تصمیم جنجالی کارلوس کی‌روش درباره محمد صلاح

نمی‌توان به خاطر این تصمیم از اختلاف کارلوس کی روش و محمد صلاح ستاره لیورپول خبر داد به این خاطر که مصر از ۵ بازی گذشته ۱۱ امتیاز اندوخته و در صدر جدول گروه F قرار دارد.

کد خبر : ۱۰۰۸۰۰
بازدید : ۶۲۷۵

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی مصر فردا و در بازی با گابن نیت به استفاده از محمد صلاح را ندارد و رسانه‌های مصری از این تصمیم به عنوان یک تصمیم عجیب یاد کردند.

نمی‌توان به خاطر این تصمیم از اختلاف کارلوس کی روش و محمد صلاح ستاره لیورپول خبر داد به این خاطر که مصر از ۵ بازی گذشته ۱۱ امتیاز اندوخته و در صدر جدول گروه F قرار دارد و با توجه به اینکه گابن ۷ امتیازی است حتی در صورت برتری در برابر مصر هم به امتیاز این تیم نخواهد رسید و با برگزاری این بازی پرونده بازی‌های مقدماتی جام جهانی در مرحله نخست بسته می‌شود.

کارلوس کی روش برای این بازی قصد استفاده از محمد الننی را هم ندارد. چهره سابق تیم آرسنال به این خاطر که او اخطار دارد و در صورت دریافت اخطار جدید در بازی با گابن از همراهی تیم مصر در بازی‌های آتی محروم خواهد شد؛ بنابراین این تصمیمات کارلوس کی روش به منظور نگه داشتن انرژی تیم ملی مصر در دور نهایی مقدماتی جام جهانی است. به واقع هدف کارلوس کی روش از این تصمیمات آینده نگری است.

کارلوس کی روش در بازی قبلی که در برابر آنگولا برگزار شد با یکی از بازیکنان حریف درگیری پیدا کرد که حمله فیزیکی از سوی بازیکن صورت گرفت و کارلوس کی روش هم در پایان بازی رفتار بازیکن تیم حریف را مورد نکوهش قرار داد و از همتای خود در تیم رقیب خواست به شاگردش احترام به بزرگ‌تر را یاد بدهد.

کارلوس کی روش بعد از حضور ناموفق در تیم ملی کلمبیا امیدوار است در مصر روز‌های خوبی را تجربه کند که تا به اینجای کار این چنین بوده و پیش بینی‌ها بر این است مصر به همراه کارلوس کی روش و محمد صلاح یکی از میهمانان جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر باشند. تیم او تا به این جای کار ۳ برد و ۲ تساوی به دست آورده و تنها تیم بدون شکست در گروه F بشمار می‌رود.

عکس

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید