قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۸/۲۵

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۸/۲۵

قیمت بیت کوین امروز ۲۵ آبان ماه با ۵.۶۷ درصد کاهش نرخ به ۶۲,۴۸۵ دلار معادل ۱,۸۲۶,۴۰۵,۳۰۷ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۰۸۰۹
بازدید : ۴۳۳۹

فرادید | بیت کوین از مدار صعودی خارج شد. امروز ۲۵ آبان ماه قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۵.۶۷ درصد به ۶۲,۴۸۵ دلار معادل ۱,۸۲۶,۴۰۵,۳۰۷ تومان رسید.

بعد از ثبت آخرین رکورد قیمت بیت کوین در هفته گذشته در حدود تراز ۶۹,۰۰۰ دلار، چشم انداز بیت کوین نسبتاً تاریک به نظر می‌رسید. این ارز دیجیتال نتوانست به روند صعودی خود ادامه دهد و طی چند روز بعد از آن اتفاق، حدود ۷۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد ودر روز‌های آخر هفته به پایین‌ترین سطح هفتگی خود یعنی کمی بیش از ۶۲,۰۰۰ دلار رسید.

به گزارش فرادید؛ روز یکشنبه بیت کوین تلاش کوتاهی برای بهبودی از خود نشان داد و قبل از اینکه خرس‌ها یک بار دیگر آن را به پایین کشانده و این بار به ۶۳,۵۰۰ دلار برسانند، تراز ۶۵,۰۰۰ دلار را تاچ کرد.

در اینجا وضعیت یک بار دیگر تغییر کرد، زیرا ارزش بیت کوین به سرعت افزایش یافت و چندین هزار دلار در عرض چند ساعت به آن افزوده شد و حتی از ۶۶,۰۰۰ دلار نیز گذشت. در حال حاضر این ارز با قیمتی در محدوده ۶۲,۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

بیت‌کوین بعد از خبر مجوز ندادن سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا به صندوق مبتنی بر بیت‌کوین و اتریوم تا محدوده ۶۲ هزار دلار ریزش کرد. برخی کارشناسان معتقدند بیت‌کوین مدتی در محدوده ۶۱ تا ۷۰ هزار دلار روندی رنج داشته باشد. محدوده ۷۳ هزار دلار ناحیه ۱/۶۱۸ فیبوناجی است و اگر این محدوده شکسته شود بیت‌کوین می‌تواند اعداد بالاتری به خود ببیند.

آن‌ها خوشبین هستند که بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ پتانسیل رشد تا محدوده ۸۵ تا ۹۰ هزار دلار را دارد. قیمت بیت کوین قصد دارد اوج جدیدی را ثبت کند. کراکن؛ صرافی بزرگ آمریکایی پیش بینی می‌کند که قیمت بیت کوین با کپی برداری از روندی که تا کنون داشته می‌تواند تا پایان سال، به ۱۰۰ هزار دلار افزایش پیدا کند.

این صرافی دلایل رشد قابل توجه قیمت بیت کوین را تمایل سرمایه گذاران به بیت کوین به عنوان طلای دیجیتال و تأیید اولین ETF معاملات آتی بیت کوین در آمریکا می‌داند. جریان صندوق‌های نهادی به بازار بیت کوین در ماه گذشته، افزایش پیدا کرده است.

به گفته کراکن، در صورتیکه این روند ادامه پیدا کند، این دارایی در آینده نزدیک، بهترین عملکرد را از خود نشان خواهد داد. بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بازار ارز‌های دیجیتال انتظار دارند که بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ به نقطه عطف ۱۰۰ هزار لار برسد.

آدام بک، مدیرعامل شرکت فناوری بلاکچین بلاک استریم در ماه آگوست زمانیکه ارزش بیت کوین در حدود ۵۰ هزار دلار بود، پیش از پایان سال قیمت ۱۰۰هزار دلار را برای این ارز دیجیتال پرچمدار پیش بینی می‌کرد. لازم به ذکر است که PlanB پیش بینی خوشبینانه تری ارائه می‌دهد. بر اساس تجزیه و تحلیل‌های PlanB در پایان دسامبر قیمت بیت کوین به ۱۳۵ هزار دلار می‌رسد.

طبق اندیکاتور Top Price Model، بیت کوین تنها در میانه چرخه رشد خود قرار دارد و هنوز به بالاترین بخش چرخه فعلی که در حدود ۲۰۰,۰۰۰ دلار است، نرسیده است. اندیکاتور Top Price Model توسط ویلی وو (Willy Woo)، تحلیلگر زنجیره‌ای توسعه یافته است.

در حال حاضر، این اندیکاتور نشان می‌دهد که بیت کوین کمی بالاتر از وسط چرخه حرکت می‌کند. نزدیکترین نقطه به اوج در ماه مارس (اسفند ۹۹)، زمانی که بیت کوین در ۶۴,۰۰۰ دلار متوقف شد به دست آمد. سپس این ارز دیجیتال به دلیل رشد سریع ارزش بازار خود از بالاترین قیمت خود فاصله گرفت.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید