همه چیز درباره سری گلکسی S۲۲ پرچمدار جدید سامسونگ

همه چیز درباره سری گلکسی S۲۲ پرچمدار جدید سامسونگ

کارشناسان حوزه تلفن همراه معتقدند که طراحی سری S۲۲ بیش از آنکه به سری گلکسی اس شبیه باشد، به سری نوت نزدیک است. البته باید توجه داشت تا زمان معرفی این سری حدود سه ماه باقی باقی مانده است و احتمالا جزئیات بیشتری از گوشی‌های گلکسی سری S۲۲ منتشر خواهد شد. از این در این مدت ممکن است سامسونگ تغییراتی در طراحی این سری انجام دهد

کد خبر : ۱۰۰۸۴۰
بازدید : ۲۶۹۳۹

فرادید | تصاویر لو رفته در سایت‌های افشاگر گوشی‌های تلفن همراه نشان می‌دهد که کمپانی سامسونگ در حال توسعه گوشی‌های گلکسی سری S۲۲ است. البته به نظر می‌رسد که در سری تازه بزرگی نسبت به سری پیشین رخ نداده است و تنها شاهد چند تغییر کوچک در مشخصات و طراحی این سری هستیم.

به گزارش فرادید؛ سامسونگ قرار است گوشی‌های گلکسی سری S۲۲ را اوایل سال ۲۰۲۲ رونمایی کند. طبق اعلام افشاگران سامسونگ احتمالا مدل‌های گلکسی S۲۲ را از ۸ فوریه (۱۹ بهمن) برای پیش‌خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد که در همان روز نیز این سری معرفی خواهد شد.

همچنین این شرکت احتمالا ۱۰ روز بعد از تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) عرضه این گوشی‌ها را شروع می‌کند.

کارشناسان حوزه تلفن همراه معتقدند که طراحی سری S۲۲ بیش از آنکه به سری گلکسی اس شبیه باشد، به سری نوت نزدیک است.

البته باید توجه داشت تا زمان معرفی این سری حدود سه ماه باقی باقی مانده است و احتمالا جزئیات بیشتری از گوشی‌های گلکسی سری S۲۲ منتشر خواهد شد. از این در این مدت ممکن است سامسونگ تغییراتی در طراحی این سری انجام دهد؛ بنابراین باید منتظر ماند و دید که سری گلکسی اس تازه سامسونگ به فرم طراحی نوت نزدیک خواهد بود یا استقلال خود را حفط می‌کند.

همه چیزدرباره سری گلکسی S۲۲ پرچمدار جدید سامسونگ

سامسونگ گلکسی سری S۲۲؛ از دوربین‌های تکراری تا تراشه قدرتمند

اخبار غیر رسمی افشاگران دنیای گوشی‌های تلفن همراه نشان می‌دهد که دوربین گوشی‌های گلکسی سری S ۲۲ شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک ماژول تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی ۳ برابر و یک ماژول تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی ۱۰ مگاپیکسلی است.

همچنین گفته می‌شود که گلکسی S۲۲ از نمایشگر ۶.۵ اینچی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

علاوه بر این روشنایی نمایشگر آن بیش از نسل قبلی خواهد بود، اما نباید انتظار افزایش رزولوشن را داشت.

رسانه‌های کره‌ای در مورد تراشه به کار رفته در گوشی‌های گلکسی S۲۲ گزارش می‌دهند که همراه با جدیدترین تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام و اگزینوس ۲۲۰۰ به بازار عرضه می‌شود.

همه چیزدرباره سری گلکسی S۲۲ پرچمدار جدید سامسونگ
بررسی عملکرد سری گلکسی اس ۲۲ در گیک بنچ نشان می‌دهد که این گوشی سامسونگ با شماره مدل S۹۰۶U، نسخه مخصوص آمریکا از تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ با ۸ هسته پردازشی بهره می‌برد. قدرتمندترین هسته این چیپ Cortex-X۲ با فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز است که توسط هسته‌های Cortex-A۷۱۰ با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز و هسته‌های Cortex-A۵۱۰ با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز همراه می‌شود.

براساس گزارش‌ها، امتیاز گلکسی S۲۲ پلاس در گیک‌بنچ پایین‌تر از گلکسی تب S۸ پلاس با چیپ اسنپدراگون ۸۹۸ بوده است.

قیمت گلکسی سری S۲۲ چقدر خواهد بود؟

آمار‌های رسمی نشان می‌دهد که فروش سری S۲۱ نسبت به سری‌های گذشته افت چشمگیری را به ثبت رسانده است. فعالان حوزه گوشی تلفن همراه معتقدند بالا بودن قیمت محصولات پرچمدار سامسونگ علت افت فروش آن‌ها بوده است.

از این رو افشاگران پیش بینی می‌کنند که سامسونگ در سری S۲۲ رویکرد کاهش قیمت محصولات خود را در پیش بگیرد.

همه چیزدرباره سری گلکسی S۲۲ پرچمدار جدید سامسونگ
آن‌ها می‌گویند گوشی پرچمدار S۲۱ ULTRA با قیمت ۱۲۰۰ دلاری خود نتوانست فروش قابل توجهی به ثبت برساند. از این رو احتمالا کمپانی کره‌ای سری S۲۲ را کاهش ۱۰۰ دلاری عرضه خواهد کرد.

طبق گفته افشاگران، S۲۲ ULTRA احتمالا بین ۱۰۵۰ تا ۱۱۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. مدل پایه و مدل پلاس نیز به نظر می‌رسد قیمت کمتری نسبت به نمونه‌های پیشین خود داشته باشند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید