قتل عام خانودگی به خاطر ارثیه

قتل عام خانودگی به خاطر ارثیه

داماد ۵۵ ساله این خانواده که به خاطر مسائل مالی و ارث و میراث با خانواده همسرش اختلاف داشته پس از ورود به خانه برادرزنش با اسلحه اقدام به قتل همسرش، دو برادرزن و دختر و پسر برادرزنش کرده و دو نفر را نیز گروگان گرفته و فرار کرده است.

کد خبر : ۱۰۱۰۷۸
بازدید : ۷۹۰۸

داماد خشمگین که پس از قتل عام ۵ عضو خانواده همسرش و گروگان گرفتن دو نفر دیگر قصد کشتن آن‌ها را نیز داشت در عملیات نفسگیر پلیس با شلیک گلوله کشته شد.

حدود ساعت یک بامداد دوشنبه یکم آذر گزارش قتل ۵ نفر در خانه‌ای واقع در منطقه عدل شیراز به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند.

نخستین بررسی‌ها نشان داد داماد ۵۵ ساله این خانواده که به خاطر مسائل مالی و ارث و میراث با خانواده همسرش اختلاف داشته پس از ورود به خانه برادرزنش با اسلحه اقدام به قتل همسرش، دو برادرزن و دختر و پسر برادرزنش کرده و دو نفر را نیز گروگان گرفته و فرار کرده است.

با شروع تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی در کم‌ترین زمان ممکن محل گروگانگیری شناسایی شد و مأموران پلیس عملیات رهایی گروگان‌ها را با دستور ویژه فرمانده انتظامی استان فارس آغاز کردند.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس که پس از اطلاع از این جنایت از ابتدا تا انتهای عملیات در محل حاضر بود گفت: با تلاش و سرعت مأموران در همان لحظات اولیه بعد از جنایت مأموران بسرعت تحقیقات شان را آغاز کردند و محل اختفای عامل قتل‌ها و دو گروگانش را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضایی به‌محل مورد نظر اعزام شدند که قاتل به محض مشاهده پلیس با اسلحه اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این عملیات کوچک‌ترین تعلل ممکن بود که باعث مرگ دو گروگان شود، اما مأموران ما به‌سرعت محل گروگانگیری را که خانه‌ای در نزدیکی محل جنایت بود، محاصره کردند و پس از یکساعت درگیری مسلحانه با شلیک به متهم و مرگ وی هر دو گروگان آزاد شدند.

منبع: روزنامه ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید