هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۰۳

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۰۳

بر اساس هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران امروز ۳ آذرماه در برخی استان‌های شمالی ابرناکی و بارش باران رخ خواهد داد.

کد خبر : ۱۰۱۱۱۱
بازدید : ۷۴۲۷

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی امروز ۳ آذرماه با نفوذ جریانات شمالی به غرب سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش در شرق اردبیل، گیلان و مازندران رخ خواهد داد.

همچنین در خراسان جنوبی و مناطق جنوبی خراسان رضوی ابرناکی و بارش باران دور از انتظار نیست.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران، پنجشنبه بارش در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و غرب گلستان همراه با کاهش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دما ادامه خواهد داشت. در اردبیل و ارتفاعات البرز بارش به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

بعداز ظهر پنجشنبه در دامنه‌های زاگرس شامل جنوب کرمانشاه، ایلام، لرستان، ارتفاعات شمال خوزستان و چهارمحال وبختیاری ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

روز جمعه در استان‌های اردبیل، گیلان، کرمانشاه، همدان، شمال لرستان، شرق خوزستان، چهارمحال وبختیاری و شمال کهگیلویه وبویراحمد بارش پراکنده و در شمال شرق کشور وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

شنبه در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور ابرناکی و بارش خفیف باران را خواهیم داشت. یکشنبه در اغلب مناطق کشور جوی آرام و آسمانی صاف خواهیم داشت.

طی دو روز آینده خلیج فارس و پنجشنبه دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا اواسط هفته آینده در غالب شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

همچنین آسمان تهران فردا قسمتی ابری تا نیمه ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی جمعه قسمتی ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا بندرعباس با دمای ۳۲ و ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۲ و ۱۳ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

وضعیت آب و هوای ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید