قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۰۴

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۰۴

قیمت بیت کوین، امروز ۴ آذرماه با ۲.۶۲ درصد افزایش نرخ به ۵۷,۸۰۳ دلار معادل ۱,۷۰۶,۳۷۳,۴۶۱ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۱۱۲۷
بازدید : ۷۳۰۹

فرادید | بیت کوین با یک پله صعود وارد کانال ۵۷ هزار دلار شد. امروز ۴ آذرماه قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۲.۶۲ در صد به ۵۷,۸۰۳ دلار معادل ۱,۷۰۶,۳۷۳,۴۶۱ تومان رسید.

بیت کوین چند روز پرنوسان را پشت سر گذاشته است. پس از کاهش ۷۰۰۰ دلاری هفته گذشته، بیت کوین ابتدا تا زیر ۵۶,۰۰۰ دلار سقوط کرد و روز‌های آخر هفته به ۶۰۰۰۰ دلار بازگشت.

به گزارش فرادید؛ روز دوشنبه، خرس‌ها به بازی بازگشتند و بیت کوین را دوباره به پایین کشاندند. این بار قیمت تا حدود ۵۷,۰۰۰ دلار کاهش یافت. در این مرحله، گاو‌ها مانع ریزش بیشتر قیمت شدند و این دارایی را به سمت تراز ۵۹۰۰۰ دلار هدایت کردند، اما این افزایش کوتاه مدت بود.

طی ساعات بعد قیمت BTC به شدت سقوط کرد و بیش از ۳۰۰۰ دلار از ارزش خود را دوباره از دست داد و به پایین‌ترین سطح روزانه خود یعنی ۵۵,۷۵۰ دلار رسید. با وجود تلاش‌های مکرر برای بهبودی، در حال حاضر، بیت کوین در کانال ۵۷,۰۰۰ دلار متوقف شده است و ارزش بازار آن بسیار کمتر از ۱.۱ تریلیون دلار است.

بیت کوین در نزدیکی سطوح کلیدی ۵۸,۰۰۰ دلار و ۵۷,۵۰۰ دلار با مقاومت مواجه است. حمایت فوری نزدیک به سطح ۵۶,۳۰۰ دلار است. این نزدیک به سطح ۶۱.۸% اصلاح فیبو است. اولین حمایت عمده اکنون نزدیک به سطح ۵۶۰۰۰ دلار در حال شکل گیری است. حمایت اصلی هنوز نزدیک به سطح ۵۵۵۰۰ دلار است.

شکست نزولی به زیر سطح ۵۵۵۰۰ دلار می‌تواند زیان‌های بیشتری را به همراه داشته باشد. در مورد ذکر شده، قیمت حتی ممکن است به زیر سطح ۵۵۰۰۰ دلار کاهش یابد. حمایت عمده بعدی می‌تواند نزدیک به سطح ۵۳۲۰۰ دلار باشد.

اگر بیت کوین بالاتر از حمایت ۵۵,۵۰۰ دلاری باقی بماند، می‌تواند یک موج بازیابی جدید را آغاز کند. در جهت صعودی، مقاومت اولیه نزدیک به سطح ۵۷,۰۰۰ دلار است.

اولین مقاومت کلیدی نزدیک به سطح ۵۷,۵۰۰ دلار و منطقه خط روند است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۵۷,۸۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است که بالاتر از آن قیمت ممکن است به سطح ۵۹,۲۰۰ دلار افزایش یابد.

مارک یوسکو، مدیر مورگان گریک در مصاحبه خود با شبکه CNBC در رابطه با پیش‌بینی بیت‌کوین ۲۵۰ هزار دلاری حرف زد. مارک یوسکو به ملیسا لی، مجری قدیمی برنامه گفت که اگر بیت‌کوین جای طلا را بگیرد هر واحد از این ارز دیجیتال ۲۵۰ هزار دلار ارزش پیدا می‌کند.

یوسکو در ادامه گفت: ما می‌دانیم که طی ۱۴۰ سال آینده هز روز چند بیت‌کوین به چرخه بازار اضافه می‌شود. یوسکو در سال ۲۰۱۹ پیش‌بینی کرده بیت‌کوین در بلندمدت ۴۵ هزار دلاری می‌شود که امسال این پیش‌بینی محقق شد

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید