آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۰۶

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۰۶

بر اساسِ آمارِ فوتی‌های کرونا، امروز ۶ آذرماه ۸۶ نفر از هموطنانمان بر اثر این بیماری جان باختند.

کد خبر : ۱۰۱۱۸۶
بازدید : ۷۱۱۵

فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۶ آذرماه را ۸۶ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۲۹ هزار و ۴۶۲ نفر در کشور رسید.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از روز گذشته و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴۳۸۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و ۷۲۰ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۵۶ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون و ۸۴۱ هزار و ۸۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۳۳۷۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۳۸ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۵۴۶ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است. در حال حاضر هیچ شهری در کشور در وضعیت قرمز نیست و در بین شهر‌های کشور ۲۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد و ۲۱۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۵۹۰ هزار و ۴۱۹ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۲۶۰ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۴۹۷ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۷ هزار و ۲۹۷ در یک روز به تعداد پنج میلیون و ۱۹۹ هزار و ۶۵۴ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۲۳۵ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۸۸۲ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۷۹۸ هزار و ۸۰۱ نفر (۴۴۹ نفر)

۲. برزیل ۶۱۳ هزار و ۶۹۷ نفر (۲۸۱ نفر)

۳. هند ۴۶۷ هزار و ۶۷۸ نفر (۴۸۸ نفر)

۴. مکزیک ۲۹۳ هزار و ۱۸۶ نفر (۳۳۶ نفر)

۵. روسیه ۲۶۹ هزار و ۵۷ نفر (یک هزار و ۲۳۸ نفر)

۶. پرو ۲۰۱ هزار و ۹۸۷ نفر (۲۶ نفر)

۷. اندونزی ۱۴۴ هزار و ۴۳۳ نفر (۷۸۲ نفر)

۸. بریتانیا ۱۴۳ هزار و ۷۸۲ نفر (۱۴۷ نفر)

۹. ایتالیا ۱۴۰ هزار و ۲۸۶ نفر (۱۶ نفر)

۱۰. ایران ۱۲۹ هزار و ۴۸۶ نفر (۷۱)

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید