هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۱۶

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۱۶

بر اساس هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران امروز ۱۶ آذرماه در شهر‌های صنعتی انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا رخ می‌دهد.

کد خبر : ۱۰۱۴۵۲
بازدید : ۷۳۵۷

فرادید | با توجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز ۱۶ آذرماه در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

همچنین امروز در بعضی ساعات در شرق و جنوب شرق کشور سرعت وزش باد افزایش خواهد یافت.

بعدازظهر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه و پنج شنبه در استان‌های کردستان، کرمانشاه، زنجان و برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، همدان، قزوین و ارتفاعات تهران و البرز وقوع رگبار باران، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف همراه با کولاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران، روز جمعه در برخی مناطق مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش پراکنده رخ می‌دهد. شنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است. از این رو افزایش غلظت آلاینده در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت انتظار می‌رود.

آسمان تهران فردا نیمه ابری تا ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه قسمتی ابری و غبارآلود و در آخر وقت وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا بندرعباس با دمای ۳۰ و۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و ارومیه با دمای ۹ و ۱۱ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

وضعیت آب و هوای ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید