جنجال یک نهنگ اتریوم با خرید بی سابقه ۶ رمزارز

جنجال یک نهنگ اتریوم با خرید بی سابقه ۶ رمزارز

یک نهنگ ارز‌های رمزنگاری شده که به‌خاطر دارایی اتریوم خود شناخته می‌شود، با خریدن شش آلت‌کوین مختلف دیگر، در این فضا سروصدا به پا کرده است.

کد خبر : ۱۰۱۴۶۱
بازدید : ۷۴۵۲

ردیاب تراکنش WhaleStats اخیراً در توییتی اعلام کرده است که نهنگی به نام "Light" به تازگی بیش از ۱۱ میلیون دلار BTC Wrapped (WBTC) خریداری کرده است، که یک توکن مبتنی بر اتریوم است که با هدف ثابت نگه داشتن قیمت بیت کوین طراحی شده است.

در حال حاضر، ارزش کل این کیف پول، معادل ۵.۷ میلیارد دلار است که ۳۶۲ واحد WBTC به ارزش ۲۰.۲ میلیون دلار را شامل می‌شود. ارزش WBTC در زمان نگارش این مطلب، ۵۵۷۴۵ دلار می‌باشد.

دومین آلت کوین خریداری شده توسط این نهنگ، نماینده بلاکچین غیرمتمرکز The Graph (GRT) است. طبف اعلام این پلتفرم تحلیل داده، "Light" به تازگی ۲۰۰۰۰۰۰ واحد GRT (معادل ۱۸۴۹۹۴۶ دلار آمریکا) خریده است. قیمت این ارز رمزپایه، امروز با ۴.۶۰ درصد افزایش به ۰.۹۵ دلار رسید.

این نهنگ با خرید بیش از ۱.۸ میلیون دلار توکن بومی صرافی غیرمتمرکز سوشی سوآپ که در حال حاضر با قیمت ۷.۹۸ دلار معامله می‌شود، به هیاهوی ایجاد شده دامن زد.

علاقه این نهنگ اتریوم به توکن‌های بازی هم جالب توجه بوده است. وی در مرحله بعدی، برای خرید ILV اقدام کرده است که توکن اصلی بازی جهان باز Illuvium است که بر بستر بلاکچین اتریوم ساخته شده است. این نهنگ هزار ILV را با قیمتی بیش از ۱.۷۵ میلیون دلار بلعید. ILV در حال حاضر ۹.۷۰ درصد افزایش یافته و با قیمت ۱۸۸۲ دلار مبادله می‌شود.

رمزارز خوش اقبال بعدی که توانسته توجه "Light" را به خود جلب کند، توکن UNI از صرافی یونی سوآپ است. این نهنگ ۱.۶ میلیون دلار روی این توکن هزینه کرده و ۷۹۹۹۸ واحد از آن را خریداری نموده است. گفتنی است که UNI با ۱۱.۵۸ درصد افزایش امروز به ۲۲.۱۱ دلار رسیده است.

آخرین رمزارز در لیست خرید این نهنگ، Curve DAO (CRV) است، رمزارزی که صرافی غیرمتمرکز Curve Finance را تقویت می‌کند. طبق اعلام DeFILama، کل ارزش قفل شده این صرافی بیش از هر صرافی دیگری است. ظاهراً "Light" به تازگی ۲۵۰۰۰۰ واحد CRV با ارزش تقریبی ۱۱۴۵۰۰۰ دلار آمریکا خریداری کرده است.

این ارز رمزنگاری شده که اکنون در رتبه ۸۶ بازار ایستاده است، امروز ۱۶.۶۹% رشد داشته و به ۵.۳۴ دلار رسیده است.

منبع: سایت هلاکویی

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید