آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۱۷

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۱۷

بر اساس آمارِ فوتی‌های کرونا، امروز ۱۷ آذرماه ، متأسفانه ۹۰ نفر از هم وطنانمان بر اثر این بیماری جان باختند.

کد خبر : ۱۰۱۴۹۰
بازدید : ۷۰۳۲

فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۷ آذرماه را ۹۰ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان‌باختگان این بیماری در ایران به ۱۳۰ هزار و ۴۴۶ نفر رسید.

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۳۰۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۳۴ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۶۴۴ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۴۶۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۱۸۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۳۹ میلیون و ۶۳۲ هزار و ۹۸۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۵۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۸۴ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ٤٨٤ هزار و ٢٧٤ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۲۶۶ میلیون و ٧٧٢ هزار و ١٣٠ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۶ هزار و ۷۰ در یک روز به تعداد پنج میلیون و ٢٧٨ هزار و ۳٩۶ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۲۴۰ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۶۱۴ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۸۱۰ هزار و ۴۸۳ نفر (۷۳۳ نفر)

۲. برزیل ۶۱۵ هزار و ۷۸۹ نفر (۱۱۵ نفر)

۳. هند ۴۷۳ هزار و ۷۵۷ نفر (۲۲۰ نفر)

۴. مکزیک ۲۹۵ هزار و ۲۰۲ نفر (۴۸ نفر)

۵. روسیه ۲۸۱ هزار و ۷۲، ۲۷۸ (یک هزار و ۲۰۶ نفر)

۶. پرو ۲۰۱ هزار و ۳۶۰ نفر (۳۴ نفر)

۷. اندونزی ۱۴۴ هزار و ۸۵۰ نفر (۱۲۷ نفر)

۸. بریتانیا ۱۴۳ هزار و ۸۰۷ نفر (۷۸۹ نفر)

۹. ایتالیا ۱۴۰ هزار و ۴۶۰ نفر (۸۵ نفر)

۱۰. ایران ۱۳۰ هزار و ۲۷۷ نفر (۷۷)

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید