قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۱۸

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۹/۱۸

قیمت بیت کوین امروز ۱۸ آذرماه با ۱.۰۳ درصد کاهش نرخ به ۵۰,۰۷۴ دلار معادل ۱,۵۵۱,۲۱۷,۴۰۹ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۱۵۰۵
بازدید : ۶۰۹۴

فرادید | بیت کوین همچنان در کانال ۵۰ هزار دلار بدون هیچ نوسانی قرار دارد. امروز ۱۸ آذرماه قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۱.۰۳ درصد به ۵۰,۰۷۴ دلار معادل ۱,۵۵۱,۲۱۷,۴۰۹ تومان رسید.

روز شنبه شاهد سقوط عظیمی در بازر کریپتو بودیم که بیت کوین را از ۵۸,۰۰۰ دلار به پایین‌ترین سطح آن در دو ماه گذشته یعنی ۴۲۰۰۰ دلار رساند و منجر به لیکوئید شدن بیش از ۲.۵ میلیارد دلار از پوزیشن‌های ۴۰۰,۰۰۰ تریدر اهرمی شد.

به گزارش فرادید؛ این دارایی روز یکشنبه شروع به بهبود کرد، اما در این مسیر، در حدود ۵۰,۰۰۰ دلار متوقف شد. ولی دیروز توانست از این سطح هم عبور کند. علاوه بر این، طی ساعات بعد، روند صعود بیت کوین ادامه یافت و حتی به ۵۲,۰۰۰ دلار رسید.

در این مرحله، خرس‌ها یک بار دیگر فعال شدند و دوباره این دارایی را به پایین کشاندند. در نتیجه این نوسانات، بیت کوین اکنون کمی بالاتر از ۵۰۰۰۰ دلار ایستاده و ارزش بازار آن تا ۹۵۰ میلیارد دلار کاهش یافته است. بسیاری از تحلیل‌گران همچنان روی یک سقوط آزاد دیگر تأکید می‌کنند. ارزش بیت کوین یک شبه تقریباً ۶ درصد افزایش یافت.

مت هوگان، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری شرکت مدیریت دارایی بیت وایز در حالی که پایان سال ۲۰۲۱ اندکی مانده، درباره رسیدن بهای بیت کوین به ۱۰۰هزار دلار در سال ۲۰۲۱ تردید دارد.

هوگان می‌گوید پس از سقوط شدید بازار ارز‌های دیجیتال، بعید است که قیمت بیت کوین در سه هفته آتی، رکورد بالاترین قیمت خود در تاریخ را بشکند. او معتقد است که بیت کوین ۱۰۰هزار دلاری می‌تواند هدف بازار در سال ۲۰۲۲ باشد.

مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) نیز معتقد است که قیمت بیت کوین به زیر ۴۰۰۰۰ دلار نمیرسد.

نووگراتز در ساعات اولیه روز به جو کرنن (Joe Kernen)، میزبان شبکه CNBC، گفت که رسیدن قیمت بزرگترین ارز دیجیتال به سطح مذکور، غیر منتظره و نادر است. وی معتقد است که سطح ۴۲,۰۰۰ دلاری، کف قیمتی روند اصلاحی فعلی خواهد بود.

نووگراتز مدعی است که سقوط بیت کوین به زیر ۴۰,۰۰۰ دلار، منجر به تغییر قابل توجه احساسات در بازار می‌شود و افزود که چنین افت چشمگیری، اوضاع را دشوار می‌کند. مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ارز دیجیتال به دلیل افزایش تعداد افراد وارد شده به بازار ارز دیجیتال، نسبت به بازار امیدوار است.

بنا بر گزارشات پیشین U.Today، لوئیس ناولیر (Louis Navellier)، سرمایه‌گذار سهام نوپا عنوان کرد که در صورتی که بزرگترین رمزارز بازار، سطح حمایتی ۲۸,۵۰۰ دلاری که در طول اصلاح چشمگیر تابستان حفظ کرده بود، را از دست بدهد، ممکن است تا سطح ۱۰,۰۰۰ دلاری کاهش یابد.

این درحالی است که پیشکسوت صندوق پوشش ریسک پیشتر پیش‌بینی کرده بود که بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۰ (۱۳۹۹) به بالای ۲۰,۰۰۰ دلار میرسد، اما پیش بینی وی همانند پیش بینی‌های ناموفق او در سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۷)، بی نتیجه ماند.

قیمت لحظه ای بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید