ویدئو/ تیراندازی و درگیری مسلحانه در علی‌آباد کتول

ویدئو/ تیراندازی و درگیری مسلحانه در علی‌آباد کتول

پلیس علی آباد کتول اعلام کرد که تعدادی از افراد سابقه‌دار و معلوم‌الحال بر سر اختلافات شخصی با سلاح سرد و گرم با یکدیگر درگیر شدند.

کد خبر : ۱۰۱۵۲۵
بازدید : ۸۰۳۳

پس از انتشار ویدئویی از تیراندازی و درگیری با سلاح گرم و سرد دو گروه در شهرستان علی آباد کتول فرمانده انتظامی علی‌آباد کتول گفت: با حضور به‌موقع و طی عملیات ضربتی پلیس، ۶ نفر از عوامل درگیری در یکی از محلات علی‌آباد کتول دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ الیاس تازیکه در تشریح جزئیات یک درگیری اظهار داشت: به‌دنبال وقوع یک نزاع و درگیری دسته‌جمعی در یکی از محلات علی‌آباد کتول بلافاصله مأموران انتظامی به بررسی موضوع پرداختند.

وی با اشاره به فیلمی که در فضای مجازی پخش شده است، افزود: با حضور مأموران در صحنه مشخص شد تعدادی از افراد سابقه‌دار و معلوم‌الحال بر سر اختلافات شخصی با سلاح سرد و گرم با یکدیگر درگیر شدند.

سرهنگ تازیکه همچنین تصریح کرد: با حضور به‌موقع و اشراف اطلاعاتی پلیس تعداد ۶ نفر از عوامل این درگیری که از افراد سابقه‌دار بودند دستگیر شدند.

فرماندهی انتظامی علی‌آباد کتول تصریح کرد: بررسی‌ها ادامه دارد و تلاش در خصوص دستگیری سایر عوامل این درگیری ادامه دارد. سرهنگ تازیکه با تأکید بر این‌که امنیت مردم خط قرمز پلیس است خاطرنشان کرد با برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه به‌شدت و برابر قانون برخورد خواهد شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید