روزبه حصاری: موفقیت «قهرمان» موفقیت همه ماست

روزبه حصاری: موفقیت «قهرمان» موفقیت همه ماست

روزبه حصاری، بازیگر سینما و تلویزیون که با سریال‌های «بچه مهندس» و «افرا» بیشتر شناخته می‌شود، موفقیت اصغر فرهادی با فیلم «قهرمان» در جهان را، دستاوردی برای همه سینماگران کشورمان و مردم ایران می‌داند.

کد خبر : ۱۰۱۶۷۷
بازدید : ۶۷۵۲

فیلم سینمایی «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی، از طرف ایران به اسکار ارسال شده و در اکران داخلی هم مورد استقبال قرار گرفته است.

روزبه حصاری، بازیگر سینما و تلویزیون درباره ارسال فیلم «قهرمان» به اسکار می‌گوید: «به هر حال بین اهالی سینما که اهل فن هستند، تصمیم می‌گیرند فیلمی را برای اسکار انتخاب کنند و از آن‌جا که آقای فرهادی تاکنون افتخارآفرینی زیادی برای کشورمان انجام داده و همیشه سینماگران جهان منتظر تماشای آثار آقای فرهادی هستند، چه انتخابی بهتر از فیلم «قهرمان».

در هر حال سال‌هاست به واسطه حضور بزرگانی، چون عباس کیارستمی، بهمن فرمان‌آرا و ناصر تقوایی، توجه جهان به سینمای ایران جلب شده است. به این موضوع می‌توان به عنوان یک ارزش نگاه کرد.»

این بازیگر سینما درباره پتانسیل «دشت خاموش» و «جاده خاکی» برای دیده شدن در اسکار هم توضیح می‌دهد: «اگر موفقیتی که فرد به‌دست می‌آورد حاصل توانایی شخصی‌اش باشد هم، باز آن را برای خود می‌دانیم در واقع موفقیت «قهرمان» موفقیت همه ماست و من برای ایشان احترام قائلم.

ضمن این‌که فیلم‌های «دشت خاموش» (احمد بهرامی) و «جاده خاکی» (پناه پناهی) را هم دیده‌ام و به نظرم کاملاً پتانسیل آن‌را داشتند تا در مراسم اسکار دیده شوند و چه بسا مورد تقدیر قرار گیرند. با این حال تصمیم نهایی را هیأت کارشناسی انجام داد تا در نهایت «قهرمان» راهی اسکار شود.»

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید