جیلی توگلا؛ شاسی بلند جدید چینی با طراحی متفاوت

جیلی توگلا؛ شاسی بلند جدید چینی با طراحی متفاوت

کراس اوور جیلی از منظر ابعاد برابر با ۴۶۰۵ میلیمتر در طول، ۱۸۷۸ میلیمتر در عرض و ۱۶۴۳ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محور‌های آن نیز برابر با ۲۷۰۰ میلیمتر است. وزن خالص از ۱۶۳۰ تا ۱۶۷۰ کیلوگرم با توجه به تریم محاسبه شده است.

کد خبر : ۱۰۱۷۳۴
بازدید : ۹۲۵۱

Xingyue جز محصولات جدید کمپانی جیلی است که در تولید این خودرو‌ها از دانش ولوو استفاده شده تا نام جیلی بتواند جایگاه خود را نزد مشتریان در بازار‌های مختلف ارتقا دهد. شینگ یو در بازار‌های بین المللی با نام توگِلا شناسایی می‌شود. این خودرو در بازار چین از ۲۱ تا ۳۱ هزار دلار با توجه به تریم قیمت دارد.

کراس اوور جیلی از منظر ابعاد برابر با ۴۶۰۵ میلیمتر در طول، ۱۸۷۸ میلیمتر در عرض و ۱۶۴۳ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محور‌های آن نیز برابر با ۲۷۰۰ میلیمتر است. وزن خالص از ۱۶۳۰ تا ۱۶۷۰ کیلوگرم با توجه به تریم محاسبه شده است.

برای پیشرانه تریم هیبریدی از نمونه ۱.۵ لیتری توربوشارژ استفاده شده که برابر با ۱۷۷ اسب بخار خروجی و ۲۵۵ نیوتن متر گشتاور دارد. بیشینه سرعت این تریم برابر با ۲۰۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده و آمار مصرف سوخت آن برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی به شرح زیر است:

در شهر ۷.۵ لیتر، در بزرگراه ۴.۸ لیتر و در حالت ترکیبی ۵.۶ لیتر.

در تریم بنزینی از پیشرانه ۲ لیتری توربو استفاده شده که برابر با ۲۳۸ اسب بخار خروجی و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. بیشینه سرعت برابر با ۲۱۰ کیلومتر و آمار مصرف سوخت درتریم محور جلو برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی به شرح زیر است:

در شهر ۱۰.۶ لیتر

در بزرگراه ۶ لیتر

در حالت ترکیبی ۷.۵ لیتر

در تریم مجهز به سامانه تمام چرخ محرک شاخص مصرف به شکل زیر تغییر می‌کند:

در شهر ۱۱.۷ لیتر

در بزرگراه ۶.۴ لیتر

در حالت ترکیبی ۸.۱ لیتر

برای تمامی تریم‌ها از جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک استفاده شده است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ‌ها دیسکی است و رینگ‌های آلومینیومی با توجه به تریم در اندازه‌های ۱۸ و ۲۰ اینچی ارائه می‌شوند.

جیلی در طراحی فضای داخلی کابین بسیار باکیفیت عمل کرده و از امکانات این قسمت می‌توان به سیستم تهویه اتوماتیک با قابلیت تنظیم برای هر ردیف، استارت دکمه ای، نمایشگر هدآپ، درب صندوق الکتریکی باز/بسته بدون دخالت دست، نورپردازی داخلی، ناوبری ماهواره ای، پشتیبانی از فرمان‌های صوتی، نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی، نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر، بلوتوث، پورت یو اس بی، تنظیم الکتریکی صندلی راننده و سرنشین با حافظه، گرم کن و تهویه صندلی ردیف جلو، استراحتگاه دست هر دو ردیف، تنظیم عمق و ارتفاع فرمان، فرمان چرم، اسکای روف، پاور ویندوز هر دو ردیف، گرم کن آینه، آینه با تنظیم الکتریکی و تاشونده اتوماتیک، سنسور باران و ...

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: ورود بدون کلید، سیستم ضد سرقت، کروز کنترل تطبیقی، رادار پارک جلو و عقب، نشانگر فشار باد لاستیک ها، دوربین پانورامیک، دوربین عقب،‌ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، ترمز اضطراری، ترمز پارک اتوماتیک، نمایش نقاط کور دید راننده، سیستم پارک اتوماتیک، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، مه شکن، نور بالا و پایین اتوماتیک، ایزوفیکس صندلی کودک، ایربگ هر دو ردیف به همراه ایربگ جانبی برای ردیف جلو و ... قابل اشاره هستند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید