هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۰۲

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۰۲

بر اساس هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران طی امروز ۲ آذرماه و فردا در مناطقی از کشور بارش برف و باران و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۱۰۱۹۵۹
بازدید : ۷۵۵۹

فرادید | با توجه به پیش بینی هواشناسی ایران، امروز ۲ آذرماه و طی روز‌های آینده، در استان‌های اردبیل، آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، گیلان، مازندران و از اواخر وقت در البرز و تهران و روز جمعه سوم دی ماه نیز علاوه بر این مناطق در گلستان، خراسان شمالی، همدان، مرکزی و شمال ایلام بارش برف و باران و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

روز شنبه در استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق بارش رخ داده و سامانه بارشی از اواخر این روز از کشور خارج می‌شود. در عین حال تا روز یکشنبه پنجم دی ماه کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور خواهیم داشت.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران، روز‌های شنبه و یکشنبه در شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. خلیج فارس نیز تا روز یکشنبه و دریای خزر تا روز شنبه مواج خواهند بود.

امروز پنجشنبه دوم دی ماه هوای پایتخت نیمه‌ابری همراه با غبار محلی و گاهی ابری بوده و بیشینه و کمینه دمای هوای به ترتیب ۱۰ و یک درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

در روز جمعه سوم دی ماه نیز هوای تهران ابری گاهی همراه با بارش باران پراکنده و و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۹ و دو درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

روز شنبه چهارم دی ماه نیز هوای تهران نیمه‌ابری همراه با وزش باد بوده و حداکثر و حداقل دمای هوا نیز شش و صفر درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوای ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید