هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۰۵

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۰۵

بر اساس هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز ۵ دی ماه در مناطق شرقی کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد.

کد خبر : ۱۰۲۰۳۲
بازدید : ۵۲۸۴

فرادید | با توجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز یکشنبه ۵دی ماه در برخی مناطق شمال شرق ابرناکی، وزش باد گاهی بارش پراکنده و در شرق کشور وزش باد رخ می‌دهد.

ازاواخر وقت و طی روز دوشنبه در استان‌های هرمزگان، ارتفاعات کرمان و جنوب سیستان وبلوچستان ابرناکی، رگبار پراکنده گاهی رعد وبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران، طی این دو روز در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل افزایش نسبی دما خواهیم داشت و خلیج فارس مواج خواهد بود.

روز سه شنبه در ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می‌رود. در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم پیش‌بینی می‌شود و تا سه شنبه در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت واقع در نیمه شمالی کشور افزایش غلظت آلاینده‌ها را خواهیم داشت.

چهارشنبه با گذر موج تراز میانی جو از نیمه جنوبی کشور در برخی مناطق خوزستان، چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، غرب اصفهان، بوشهر، فارس، شرق کرمان، هرمزگان همچنین دردامنه‌های زاگرس واقع در غرب کشور بارش باران گاهی رعد وبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در ارتفاعات بارش برف دور از انتظار نیست. پنجشنبه و جمعه در مناطقی از کرمان، شرق هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد همچنین در چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه وبویر احمد و شرق خوزستان بارش رخ می‌دهد.

آسمان تهران فردا صاف و غبارآلود با حداقل دمای۲ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی سه شنبه نیمه ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا بندرعباس با دمای ۲۵و۲۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و تبریز با دمای یک و۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

وضعیت آب و هوای ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید