مهدوی‌کیا استعفا کرد؛ شایعه یا واقعیت؟!

مهدوی‌کیا استعفا کرد؛ شایعه یا واقعیت؟!

حواشی روز‌های گذشته شایعاتی پیرامون استعفای مهدی مهدوی‌کیا از سرمربیگری تیم ملی امید ایجاد کرده؛ هرچند برادرش این موضوع را تکذیب می‌کند.

کد خبر : ۱۰۲۰۷۹
بازدید : ۴۳۸۴

حضور مهدی مهدوی‌کیا در یک رقابت دوستانه میان ستارگان فوتبال جهان و آسیا به اندازه کافی برای ملی‌پوش سابق فوتبال ایران و سرمربی فعلی تیم ملی امید حاشیه درست کرده است. پیراهنی که بر تن بازیکنان تیم آسیا بود، منقش به پرچم کشور‌های مختلف بود.

در این میان پرچم رژیم صهیونیستی هم روی این پیراهن وجود داشت و پوشیدن آن توسط مهدوی‌کیا جنجال‌های بزرگی ایجاد کرد.

انتقاد‌های مطرح شده علیه مهدوی‌کیا طی روز‌های گذشته، اما باعث شد تا این ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران در نهایت در یک استوری اینستاگرامی واکنش نشان بدهد. او تصویری از خودش در باشگاه هامبورگ منتشر کرد و نوشت: «آرامش آنجاست که با آدم‌های یکرنگ طرفی.»

همین موضوع سبب شد تا شایعه رفتن مهدوی‌کیا برای همیشه به کشور آلمان و زندگی در این کشور قوت بگیرد. او البته هیچ واکنشی به شایعات مطرح شده نداشته، اما در پی اتفاقات پیش آمده موضوع استعفای مهدوی‌کیا از تیم ملی امید هم وجود دارد.

برخی در فضای مجازی از استعفای مهدوی‌کیا خبر داده‌اند، در حالی که هیچ کدام از مقامات فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار نظری نداشتند و مشخص نیست چه اتفاقی رخ داده است.

در چنین شرایطی، اما هادی مهدوی‌کیا، برادر موشک فوتبال ایران گفت‌وگوی کوتاهی با خبرگزاری ایلنا انجام داده؛ او گفته است: «چنین چیزی صحت ندارد و اگر برادرم قصد استعفا داشته باشد خودش این مساله را عنوان می‌کند. این مساله شایعه است؛ مانند بسیاری از مسائل دیگر که در این چند وقت برای برادرم درست کردند، مانند آن خبر دروغ که کسی جرأت ندارد آن را برگرداند.»

هادی مهدوی‌کیا در بخش دیگری از صحبت‌هایش تاکید کرد: «خیلی واضح بود که ۶ نفر آن پرچم را روی پیراهن‌شان خط زدند که مهدی یکی از آن‌ها بود. هیچ کس حاضر نبود یک زحمت به خودش بدهد و عکس‌های آن بازی را ببیند. امیدوارم هر کسی که این شر را به راه انداخت خودش هم آن را درست کند.»

با وجود مسائل پیش آمده، اما مشخص است که این غائله هنوز خاتمه پیدا نکرده و باید دید طی روز‌های آینده چه اتفاقاتی در این‌باره رخ می‌دهد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید