قانون جذب، راز رسیدن به خواسته‌ها

قانون جذب، راز رسیدن به خواسته‌ها

شما به راحتی می‎توانید از قانون جذب استفاده کنید و به اهداف خود برسید. برای اینکار فقط کافی است با گروه آموزشی رضا کلاهی همراه شوید و با ماهیت قانون جذب و روش استفاده از آن آشنا شوید.

کد خبر : ۱۰۲۱۶۹
بازدید : ۶۹۴۳

تمامی ما در دوران تحیل خود با قوانین مختلفی در درس‌های علوم، ریاضیات و ... آشنا شدیم و مفهوم قانون را به خوبی درک می‌کنیم. در واقع می‌دانیم قوانین موضوعاتی هستند که به صورت قطعی اتفاق می‌افتند و هیج استثنایی در آن‌ها وجود ندارد.

طبیعت ‌اطراف ما دارای قوانین بی‌شماری هستند که ممکن است ما با آن‌ها آشنا نباشیم ولی این تاثیری در نتیجه نداشته و این قانون‌ها کار خود را در زندگی ما انجام خواهند داد. یکی از مهم‌ترین قوانین طبیعت، قانون جذب است.

قانون جذب، قانونی است که می‌تواند زندگی هر فردی را به سمت موفقیت یا نابودی هدایت کند. هر شخصی به کمک این قانون می‌تواند در زندگی به مواردی که دوست دارد، دست پیدا کند ولی این کار در شرایطی قابل انجام است که او روش استفاده از این قانون را بداند.

شما به راحتی می‎توانید از قانون جذب استفاده کنید و به اهداف خود برسید. برای اینکار فقط کافی است با گروه آموزشی رضا کلاهی همراه شوید و با ماهیت قانون جذب و روش استفاده از آن آشنا شوید.

قانون جذب چیست؟

همه ما این موضوع را به خوبی می‌دانیم که اتم، کوچک‌ترین ذره سازنده اجسام مختلف است. در صورتی که بتوانید اتم را بشکافید، به انرژی بسیار زیادی خواهید رسید. به صورت منطقی می‌توان به این نتیجه رسید که همه چیز از انرژی ساخته می‌شود.

کمی فکر کنید و قوانین مربوط به انرژی را به خاطر آورید. این قوانین می‌توانند در ادامه به شما برای درک کامل قانون جذب کمک کنند.

تمامی این توضیحات به ما می‌گویند که افکار ما نیز دارای انرژی زیادی هستند و این انرژی می‌تواند مثبت یا منفی باشد. البته به این نکته نیز توجه کنید که انرژی در اطراف همه ما دارای میدان جاذبه است. به این معنی که انرژی‌های همسو با خود را جذب خواهد کرد.

حالا تصور کنید شما در حال فکر کردن به موضوعی منفی هستید و ذهنتان حول افکار منفی می‌چرخد. این افکار منفی شما، افکار منفی دیگری را که مقدار آن کم هم نیست، را جذب می‌کنند و این می‌شود که شما در حاله‌ای از انرژی منفی فرو می‌روید و برعکس این حالت نیز وجود دارد و با فکرهای مثبت می‌توانید اتفاقات مثبت را جذب نمایید.

قانون جذب دقیقا همین است. شما با فکرکردن به هر موضوعی می‌توانید مشابه آن را جذب کنید و کم کم به قدری این انرژی افزایش پیدا خواهد کرد که به واقعیت تبدیل می‌شود. البته این را باید بگویم که شما نمی‌توانید تنها با فکر کردن به موضوعی و نشستن و فعالیت نکردن به چیزهایی که می‌خواهید دست پیدا کنید.

زمانی که از قانون جذب استفاده می‌کنید، راه‌کارهای مناسب برای رسیدن به هر هدفی به سمت شما جذب خواهند شد و شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید به چیزی که می‌خواهید برسید.

این انرژی‌های مشابه از سمت کائنات به شما می‌رسندو کائنات همه آن چیزی هستند که در جهان وجود دارند. در واقع در قانون جذب به تمام چیزی که در جهان وجود دارند، کائنات گفته می‌شود. طبق قانون جذب شما به هرچیزی که توجه زیادی نشان دهید، به شمت شما جذب خواهد شد.

روش استفاده از قانون جذب

یکی از موضوعاتی که در توضیحات افراد مختلف در قانون جذب برای افراد جاافتاده این است که شما می‌توانید تنها با گفتن یک سری جملات مثبت به چیزی که می‌خواهید دست پیدا کنید. ولی چیزی که قانون جذب با توجه به آن حرکت می‌کند، گفتار شما و حتی افکار سطحی شما نیست بلکه قانون جذب به باورهای شما توجه نشان می‌دهد.

برای مثال خیلی از افراد دائما در حال گفتن جملات تاکیدی مثبت در حوزه موفقت هستند ولی بعد از چندین سال که به آن‌ها برخورد می‌کنید، می‌بینید هیچ تغییری در زندگی آن‌ها رخ نداده است. به نظر شما دلیل این اتفاق چیست؟ چرا این افراد با وجود اینکه اعتقاد بسیاری به قانون جذب دارند، نمی‌توانند نتیجه‌ای از آن به دست آورند؟

جواب این سوال واضح است. آن‌ها روش استفاده از قانون جذب را نمی‌دانند و در حال حرکت در مسیر اشتباهی هستند. قانون جذب خوستار باور و اعتقاد شما نسبت به موضوعات مختلف است. انرژی‌ای که از آن صحبت کردیم، از باورهای شما برگرفته شده و شما باید تلاش کنید تا آن‌ها را تغییر داده و به سمتی که می‌خواهید پیش ببرید.

برای مثال اگر می‌خواهید موفق شوید باید از ته قلب به این باور داشته باشید که می‌توانید. باید نسبت به توانایی‌های خود مطمئن باشید و هیچ شکی در دل نداشته باشید. این شک‌ها انرژی منفی از خود بروز می‌دهند و در کار شما اختلال ایجاد می‌کنند.

پس شما باید با استفاده از روش‌های مختلف و تمارین مناسب، باور خود را تغییر دهید.

قانون جذب

چه تمارینی می‌تواند به ما کمک کند؟

اگر به خاطر داشته باشید، در ابتدای قسمت قبلی گفتیم افرادی وجود دارند که تنها با گفتار مثبت توقع دارند تا قانون جذب برای آن‌ها اعمال شود و به چیزهایی که می‌خواهند دست پیدا کنند.

خب این درست است که تنها سخن گفتن از چیزی بدون باور داشتن به آن اصلا کافی نیست ولی یکی از مهم‌ترین تمرینات است و شما می‌توانید با استفاده از آن پس از مدتی روی باور خود تاثیر بگذارید ولی باید این را بدانید که این کار تنها یک تمرین است و برای تقویت باور شما استفاده می‌شود. می‌توانید با نوشتن جملات تاکیدی مثبت کمک بزرگی به ایجاد باورهای مثبت کنید.

یکی دیگر از مهم‌ترین تمارین استفاده از تخیل است. در این تمرین باید خود را در لحظه‌ای تصور کنید که به خواسته خود دست پیدا کردید. اینکار را باید با تمامی جزئیات انجام دهید. یعنی هر موضوع کوچکی را نیز مدنظر قرار دهید و برای آن برنامه ریزی داشته باشید.

این کار به شما کمک می‌کند تا دقیقا بدانید برای رسیدن به هدف‌هایتان به چه چیزهای نیاز دارید و برای رسیدن به آن‌ها برنامه ریزی درستی داشته باشید. مسیر رسیدن اینگونه هموار خواهد شد.

سخن پایانی

در این مطلب به صورت کامل در رابطه با قانون جذب توضیح دادیم و نکات مختلفی را در این حوزه بیان کردیم. شما می‌توانید با استفاده از این آموزش و سایر آموزش‌های قانون جذب، به تمامی آرزوهای خود برسید و همینطور آن را به اطرافیان خود نیز آموزش دهید.

منبع

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید