آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۰۹

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۱۰/۰۹

وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۹ دی ماه را ۵۳ نفر اعلام کرد.

کد خبر : ۱۰۲۱۷۷
بازدید : ۶۹۹۶

فرادید | بر اساس آمار فوتی های کرونا امروز ۹دی ماه ۵۳ نفر اعلام شد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۵۲۷ نفر رسید.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، یک هزار و ۹۰۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۴۸ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۷۶۲ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۳۲ هزار و ۶۱۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

دو هزار و ۷۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۴۱ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۴۸۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

آمار جهانی کرونا

بر اساس آمارهای رسمی، آمریکا همچنان با بیش از ۵۴.۱ میلیون مبتلا و بیش از ۸۴۲ هزار قربانی در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد.

هند نیز با آمار بیش از ۳۴.۸ میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی به لحاظ میزان ابتلا قرار دارد و آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در برزیل هم از ۲۲.۲ میلیون نفر فراتر رفته و در حال حاضر سومین کشور جهان به لحاظ بالاترین شمار مبتلایان است.

همچنین پس از ایالات متحده، کشورهای برزیل با بیش از ۶۱۸ هزار و هند با بیش از ۴۸۰ هزار جانباخته، بالاترین آمار قربانیان کووید -۱۹ را در این فهرست جهانی گزارش داده‌اند.

بنابر جدول به روز شده در پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (چهارشنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

آمار جهانی کرونا
بر اساس این فهرست، روسیه نیز با گذشتن از آمار ۳۰۶ هزار جانباخته تاکنون بیشترین تلفات کرونا را در بین کشورهای اروپایی داشته است. با این حال انگلیس با ثبت رسمی ۱۲ میلیون و ۳۳۸ هزار و ۶۷۶ بیمار کرونایی، رکورد مجموع مبتلایان به این بیماری را در قاره سبز دارد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید